» » فرماندار کردکوی از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کرد

فرماندار کردکوی از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کرد

  • Like
  • 0
فرماندار کردکوی از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کرد
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی، مجتبی جمالی، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات این شهرستان با صدور بیانیه ای از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی که منجر به مشارکتی بی سابقه در انتخابات شده است، قدردانی کرد.
در متن این بیانیه آمده است:
حضور پر شکوه و هوشمندانه مردم مومن و شریف شهرستان کردکوی همراه و همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مصداق واقعی خلق حماسه سیاسی بود که زمینه ساز استمرار اقتدار ، عزت و انسجام ملی خواهد بود. خلق این حماسه، شایسته ملت آگاهی است که در همه شرایط با حضور در صحنه های مختلف وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رسانده است.
بر ماست که در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگزار خداوند متعال و قدردان حضور همه هموطنان بویژه مردم عزیز این شهرستان در انتخابات باشیم .
همزمان لازم می‌دانم از صمیم قلب و عمق جان، از همه عزیزانی که از خالقان این شگفتی بوده‌اند، از همشهریان عزیز، دست اندرکاران انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی، هیات های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ،بازرسی ونیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان سپاسگزاری می نمایم. بی شک این انتخابات باشکوه بعنوان برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوریت نظام اسلامی به ثبت خواهد رسید .که باید این موفقیت عظیم را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت گفت.
 
 
مجتبی جمالی
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کردکوی

بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ