» » 79درصد مردم شهرستان آق قلا به ادامه کار دولت "تدبیر و امید" رای دادند
رئیس ستاد انتخابات شهرستان :

79درصد مردم شهرستان آق قلا به ادامه کار دولت "تدبیر و امید" رای دادند

  • Like
  • 0

79درصد مردم شهرستان آق قلا به ادامه کار دولت "تدبیر و امید" رای دادند

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا با اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان، گفت: 79درصد مردم شهرستان آق قلا با انتخاب مجدد "دکتر حسن روحانی"، به ادامه کار دولت "تدبیر و امید" رای دادند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا، فرماندار شهرستان آق قلا نتایج نهایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را اعلام کرد و از حضور گسترده مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و مشارکت 84 درصدی آنها در این دوره از انتخابات قدردانی کرد.

"امانگلدی ضمیر" افزود : در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 71 هزار و 313 نفر از مردم این شهرستان دراین دوره از انتخابات مشارکت داشته که معادل 84 درصد واجدین شرایط رای دهندگان بوده است.

فرماندار شهرستان آق قلا تاکید کرد : از 71 هزار و 313 رای ماخوذه صحیح در شهرستان آق قلا ، آقایان حسن روحانی 55 هزار و 244 رای ، سید ابراهیم رئیسی 13 هزار و 861 رای، سید مصطفی آقا میرسلیم 567 رای و محسن هاشمی طبا 363 رای کسب کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا با بیان اینکه 113 شعبه اخذ رای کار جمع آوری آرای مردم این شهرستان را انجام دادند، یادآور شد : بالغ بر 2 هزار و 200 نفر نیز در قالب عوامل اجرایی در برگزاری این انتخابات همکاری کردند.

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، شهرستان آق قلا  134 هزار نفر جمعیت دارد که در دو شهر آق قلا و انبار الوم و 76 روستا سکونت دارند ، 88 هزار نفر از جمعیت این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 71 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند که معادل 84 درصد واجدین شرایط بودند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.



بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ