» » حضور پرشور و حماسی شما، تجدید پیمان با انقلاب و تبعیت از فرامین رهبری
فرماندار خطاب به مردم فهیم و آگاه شهرستان آق قلا :

حضور پرشور و حماسی شما، تجدید پیمان با انقلاب و تبعیت از فرامین رهبری

  • Like
  • 0

حضور پرشور و حماسی شما، تجدید پیمان با انقلاب و تبعیت از فرامین رهبری

 "امانگلدی ضمیر" ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم ولایتمدار ، فهیم و آگاه شهرستان آق قلا و خلق حماسه سیاسی دیگر ، افزود : حضور حماسی ، پرشور و مشارکت حداکثری شما باری دیگر پایبندی ملت به نظام و انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را به جهانیان ثابت کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی از حضور پرشور و آگاهانه مردم این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در این پیام آورده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

صحنه حماسی و پرشور انتخابات در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه ، آزمون خیره کننده دیگری بود که چهره مصمم و پرامید ایران اسلامی و جلوه مردم سالاری دینی را با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی ، یک بار دیگر در عمل به اثبات رساند.

بار دیگر ملت پر افتخار ایران اسلامی با مشارکت افزون بر ٧٠ درصدی خویش در انتخابات ٢٩ اردیبهشت ، حماسه دیگری را خلق نمودند و با حضوری تعیین کننده  و با وحدت و همبستگی، منافع ملی را در صدر خواست های تاریخی خود قرار دادند و قدرت ملت و همبستگی ملی را متجلی ساختند.

قطعاً پیروز این انتخابات ، مردمی هستند که حماسه حضورشان ، دنیا را بهت زده کرد ، مردمی که مسیر دین داری توام با آزادی ، صلح ، آرامش و مدارا ، عقلانیت و تدبیر ، قانونمداری و خرد گرایی ، حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب ، پیشرفت ، توسعه و تعالی اعتلای ایران اسلامی را انتخاب کردند و با اعتماد مجدد به جناب آقای دکتر "حسن روحانی " به ادامه کار دولت "تدبیر و امید" رای دادند.

بی شک خلق این حماسه پیش از هر چیز نماد تجدید عهد و پیمان مردم بیدار و آگاه ایران اسلامی با نظام و پاسخ به فراخوان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که جا دارد در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگزار خداوند متعال و قدردان حضور همه هموطنان عزیز باشیم.

اینجانب این حضور پرشور و غرور آفرین را به ملت ولایتمدار و آگاه ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم شهرستان آق قلا تبریک عرض نموده و از مردم شریف این شهرستان که با مشارکت 84 درصدی خود در انتخابات حماسه ی دیگری را رقم زدند و بلوغ فکری و تعهد دینی خویش را به منصه ظهور رساندند و همچنین یکایک دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، از بخشداران و کلیه هیات های اجرایی و نظارت ، عوامل اجرایی ، بازرسان ستاد انتخابات ، نیروهای امنیتی و انتظامی، ، اصحاب رسانه ، خبرنگاران و به ویژه صدا و سیمای گلستان که با حضور مسئولانه خود زمینه ساز خلق این حماسه بودند مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می کنم.

 

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات

شهرستان آق قلا


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ