» » تبلیغات زودهنگام کاندیداها عرصه انتخاباتی را از آنها خواهد گرفت
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان:

تبلیغات زودهنگام کاندیداها عرصه انتخاباتی را از آنها خواهد گرفت

  • Like
  • 0
تبلیغات زودهنگام کاندیداها عرصه انتخاباتی را از آنها خواهد گرفت
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: مطابق سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور و تأکیدات استاندار برگزاری انتخاباتی رقابتی، پرشور و نشاط از اهداف اصلی ستاد انتخابات طی سال جاری است و تبلیغات زودهنگام کاندیداها عرصه انتخاباتی را از آنها خواهد گرفت.
عبدالرضا چراغعلی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام است، افزود: آموزش نیروهای ستادی و آموزش مسئولان برگزاری انتخابات و بهنگام سازی اطلاعات اداری آنها آغاز شده و فرمانداران هم مشغول برنامه‌ریزی برای انتخابات پرشور هستند.
وی ادامه داد: متأسفانه برخی از کاندیداهای احتمالی با ایجاد گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی و برخی نشست‌ها در محافل عمومی اقدام به تبلیغات زودهنگام داشته که این تبلیغات به عنوان تخلف انتخاباتی تلقی شده و اقدام قانونی در این خصوص صورت خواهد گرفت. چراغعلی افزود: تخلف در انتخابات اجازه حضور در عرصه رقابت را از کاندیدا خواهد گرفت.
وی در پایان عنوان داشت : کسانی که در فضاهای عمومی و نیمه عمومی در بین مردم حضور یافته و صراحتاً ذکر می‌کنند که کاندیدا هستند و برنامه‌های خود را ذکر کرده و دیگران تخریب می‌کند، به این موارد توسط دستگاه‌های مسئول رسیدگی خواهد شد.

بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ