» » دیدار رییس هیات بازرسی انتخابات کلاله با فرماندار شهرستان

دیدار رییس هیات بازرسی انتخابات کلاله با فرماندار شهرستان

  • Like
  • 0

دیدار رییس هیات بازرسی انتخابات کلاله با فرماندار شهرستان

علی ممشلی رییس هیات بازرسی انتخابات کلاله با حضور در فرمانداری با بیانی فرماندار شهرستان دیدار و در خصوص مسائل انتخاباتی گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان کلاله در این نشست ضمن تأکید بر ضرورت همکاری و تعامل مجریان انتخابات با هیات های نظارت، بازرسی و دیگر عوامل اجرایی انتخابات؛ افزود:کلیه اعضاء در حوزه کاری خود نهایت دقت لازم را داشته باشند و در اجرای کلیه مراحل انتخابات رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه کارشان قرار دهند.
فرماندار کلاله ضمن تاکید بر سلامت و امنیت انتخابات؛ گفت:صیانت از آرای مردم باید بگونه ای باشد که مردم اعتماد داشته باشند و بدانند آرای آنان‌حفظ و نگاهداری می شود؛ در این صورت شاهد افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهیم بود.
بیانی در ادامه تصریح کرد:قانون مداری، بی طرفی، شفافیت، عدالت انتخاباتی و فراهم سازی زمینه های حضور مردم در پای صندوق های رای از عوامل مهم برگزاری انتخابات می باشد و همه مجریان باید در جهت برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و توام با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند.
گفتنی است در این نشست، دبیرستاد و اعضای هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود را در خصوص هرچه باشکوه برگزار شدن انتخابات بیان نمودند.

 

دیدار رییس هیات بازرسی انتخابات کلاله با فرماندار شهرستان

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ