» » 80 نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شرق استان
فرماندار مینودشت:

80 نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شرق استان

  • Like
  • 0

80 نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شرق استان

فرماندار مینودشت در پایان ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از ثبت نام 80نفر در حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت سید رضا طباطبایی رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش گفت: در این حوزه انتخابیه، ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با استقبال بسیار خوبی صورت گرفت.

فرماندار مینودشت ادامه داد: در این دوره، تعداد 80 نفر داوطلب برای کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که نسبت به دوره قبل این حوزه انتخابیه که 59 نفر ثبت نام کرده بودند، رشد قابل توجهی داشته است.

طباطبایی افزود: از این هشتاد داوطلب، پنج نفر آن ها از بانوان، و جوانترین و مسن ترین کاندیداها آقایان 30ساله و 60 ساله بوده اند.

فرماندار مینودشت به ثبت نام یک زوج در این حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: شرکت این زوج در انتخابات که نشان دهنده راه پیدا کردن انتخابات در سطح خانواده ها است را به فال نیک گرفته و این موضوع نوید بخش انتخاباتی با شکوه در دوم اسفند ماه سال جاری است.


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ