» » دیدار رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان با فرماندار گمیشان

دیدار رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان با فرماندار گمیشان

  • Like
  • 0

دیدار رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان با فرماندار گمیشان

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان؛ صبح امروز دوشنبه هیجدهم آذرماه رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان با فرماندار گمیشان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان در این دیدار گفت: وظیفه اصلی و مهم در برگزاری انتخابات اجرای صحیح قانون و فراهم سازی زمینه های حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

دستمرد ادامه داد: هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت به عنوان برگزار کنندگان انتخابات وظیفه مهم دارند.

وی خاطر نشان کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان گمیشان همواره در طول این مدت مشارکت بالایی در انتخابات پیش رو نیز بار دیگر حماسه ای به یاد ماندنی خلق خواهند کرد.

"احمد دستمرد" فرماندار و رییس ستاد انتخابات گمیشان در دیدار با تعیین شعب اخذ رای در شهرستان خاطر نشان کرد: از 53 شعبه اخذ رای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛ 27 شعبه بخش مرکزی و 26 شعبه بخش گلدشت شهرستان می باشد.

 

رحیمی رئیس هیات بازرسی برانتخابات شهرستان گمیشان نیز در این دیدار برنامه های هیات بازرسی را در راستای برگزاری انتخابات قانون مند و سالم با حضور پرشور مردم منطقه را ارائه کرد.

 

 گفتنی است در این دیدار اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان گمیشان نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همزمان با سراسر کشور روز جمعه دوم اسفند ماه در شهرستان گمیشان نیز برگزار خواهد شد.

 

دیدار رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان با فرماندار گمیشان


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ