» » رشد 37 درصدی کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس
معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

رشد 37 درصدی کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس

  • Like
  • 0

رشد 37 درصدی کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت:ثبت نام کاندیداهای نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس نسبت به دوره قبل 37 درصد رشد دارد.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه مشترک اعضای هیات نظارت و اجرای ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بدون هیچ مشکل و حاشیه ای در زمان قانونی خود در شهرستان انجام شد و در این دوره 52 نفر ثبت نام کردند.
وی با اشاره به رشد 37 درصدی این دوره افزود: دوره قبل 33 نفر ثبت نام کردند که با ثبت نام 52 نفر در این دوره ما شاهد رشد 37 درصدی بودیم.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: از تعداد 52 نفر ثبت نام کنندگان 49 نفر آقا و مجموعا 30 نفر از برادران اهل تسنن هستند.
وی خاطر نشان کرد: بیشترین فراوانی سن در بین ثبت نام کنندگان بین 41 تا 45 سال بوده و به لحاظ تحصیلات 41 نفر مدرک فوق لیسانس و 9 نفر با مدرک دکترا و 2 نفر با مدرک حوزوی ثبت نام کردند .
کریمی گفت: تایید صلاحیت ثبت نام کنندگان در مرحله اول بر عهده هیات اجرایی و سپس هیات نظارت  است و تلاش ما این است تا همه مراحل انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رعایت 100 درصدی قانون و با همراهی هیئت نظارت صورت گیرد.
رئیس هیات نظارت شهرستان گنبدکاووس گفت: تلاش کنید تا اعضای هیئت اجرایی و نظارت در این دوره با رعایت قوانین و آشنایی با آن فعالیت های خود را انجام دهند.
ابراهیمی افزود: همه ما اصل مطلقه ولایت فقیه را قبول داریم و باید تابع فرامین ولی فقیه در همه امورات به ویژه برگزاری انتخابات سالم باشیم


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ