» » دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

  • Like
  • 0

دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ترکمن با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، دهیاران تابعه، مدیران کانال های شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، اصحاب رسانه و جمعی از مسئولین شهرستان صبح امروز یکشنبه 22 دی ماه در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران برای تصمیم گیری های مهم همیشه به آرای عمومی مراجعه شده است.
وی با بیان این که وظیفه برگزاری انتخابات بر عهده وزارت کشور است گفت: بایستی تلاش کنیم  بویژه در شرایط کنونی انتخابات را با کیفیت مطلوب  برگزار کنیم و در این راستا حرکت بر طبق 4 اصل محوری را را تاکید کرد.
وی رعایت مر قانون و پرهیز از هرگونه جانبداری و اقدامات فراقانونی و غیرقانونی را به عنوان اصل اول برشمرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار افزود: محور دوم برقراری امنیت انتخابات بویژه در شرایط فعلی که دشمنان در تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و خدمات مسئولین برای کاهش مشارکت مردم است بیستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
شیرنگی انتخابات را ناموس وزارت کشور خواند و گفت تمام تلاش ما این است که حقی از کسی ضایع نشود و انتخابات سالم در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
وی ضمن اشاره به این که در طول 40 سال انقلاب 40 انتخابات در کشور برگزار شده و  با وجود آشنایی کامل به همه زوایای برگزاری انتخابات کار آسانی برای وزارت کشور است اما آن را وظیفه سنگینی دانست و افزود: به تنهایی نمی توانیم بار آن را از دوش خود برداریم و در این راستا نیاز به همکاری و همدلی همه دستگاه های اجرایی، سازمان های مردم نهاد، اصحاب رسانه، دهیاران و شوراهای روستاها و اقشار مختلف مردم هستیم.
شیرنگی تصریح کرد: انتخابات در سه سطح داخلی، منطقه ای و بین المللی قابل تجزیه و تحلیل است.
وی همچنین با اشاره به شدت گرفتن تحریم ها و فشارهای اقتصادی اخیر، گفت: این فشارها شرایط را سخت کرده اما تجربه ثابت کرده مردم ما همیشه به نظام جمهوری اسلامی وفادار و پای ارزشهای انقلاب و نظام ایستادگی کرده و خواهند ایستاد.
وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و همراهانش افزود: مردم بار دیگر پاسخ سنگین و دندان شکنی را به دشمن دادند که در زمان های حساس قطعا پای نظام ایستادند و از هیچ اقدامی در جهت تقویت نظام دریغ نخواهند کرد و انتخابات به نماد مقاومت، انسجام و وحدت تبدیل خواهد شد.
شیرنگی در ادامه با اشاره به مصادیق تخلفات انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی و بیان این که فضای مجازی مانند تیغ دو لبه است گفت: بایستی از این فضا در راستای تنویر افکار عمومی، خبررسانی درست و شفاف استفاده شود و از درج هر گونه اخبار نادرست و ناموثق پرهیز شود تا مردم در فضای امن و با آرامش و با آگاهی سیاسی در انتخابات دوم اسفند در پای صندوق های رای حاضر شوند و بار دیگر شاهد تجلی انسجام و وحدت ملت غیور ایران باشیم.

 

دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

 

دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ