» » 8صبح پنجشنبه پایان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی
فرماندار شهرستان:

8صبح پنجشنبه پایان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

  • Like
  • 0

8صبح پنجشنبه پایان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

 فرماندار شهرستان گمیشان در بازدید از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان گفت: فردا 1 اسفندماه ساعت 8صبح پایان زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان : عصر امروز در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برنامه بازدید "احمد دستمرد" فرماندار گمیشان با همراهی اعضای شورای تامین ،اعضای هیات نظارت ، هیات اجرایی و بازرسی از ستاد تبلیغاتی داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح شهرستان برگزار و از روند اجرای تبلیغات ستادهای انتخاباتی نامزدها انتخابات مجلس بازدید نمودند .

فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان گمیشان؛ در این دیدار ها ضمن عرض خسته نباشید و دعوت از نامزدهای انتخابات و مسئولان ستاد آنها به رعایت قانون گفت : قانون تبلیغات برای تمامی نامزدهای انتخاباتی تبیین شده و لازم است این افراد با احترام به قانون و حقوق شهروندان در تمامی مراحل تبلیغات ، موارد قانونی پیش بینی شده را رعایت نمایند .

وی از هواداران نامزدهای انتخاباتی خواست با رعایت قانون در ایجاد شور و نشاط و حضور حماسی مردم پای صندوق های رای تلاش کنند.

دستمرد در این دیدار گفت: قانونمندی، سلامت و مشارکت حداکثری مردم، در کنار رقابت سالم مد نظر ماست.

8صبح پنجشنبه پایان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

 

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ