» » برگزاری نشست خبری فرماندار با اصحاب رسانه شهرستان علی آباد کتول
با حضور چراغعلی رئیس ستاد انتخابات استان برگزار شد:

برگزاری نشست خبری فرماندار با اصحاب رسانه شهرستان علی آباد کتول

  • Like
  • 0

برگزاری نشست خبری فرماندار با اصحاب رسانه شهرستان علی آباد کتول

هدایتی کتولی فرماندار شهرستان در نشستی خبری با اشاره به تعداد داوطلبین ثبت نام شده، گفت: تعداد داوطلبین ثبت نام شده جهت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 40 نفر که از این تعداد 27 نفر تایید صلاحیت و 12 نفر رد صلاحیت شده اند و یک نفر نیز قبل از تعیین صلاحیت ها انصراف داد و جمعا از 27 نفر داوطلب باقیمانده تا به امروز 14 نفر انصراف داده و 13 نفر باقیمانده اند که به عنوان نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، هدایتی کتولی در خصوص تمهیدات شعب اخذ رای در دوم اسفندماه افزود: ستاد انتخابات شهرستان دارای 110 شعب اخذ رای که 74 شعبه مربوط به بخش مرکزی و 36 شعبه مربوط به بخش کمالان که از این تعداد 55 شعبه شهری و 55 شعبه روستایی در روز دوم اسفند آماده اخذ رای می باشند که بحمدالله با رصد صورت گرفته تاکنون مشکلی در زیرساخت های شعب گزارش نشده است.
وی ادامه داد: در خصوص خودرو نیز تعداد 400 خودرو به صورت آماده باش بوده که در روز دوم اسفندماه نیز در اختیارشعب اخذ رای خواهند بود.
هدایتی کتولی  تصریح کرد: در خصوص مناطق کوهستانی و در صورت نامساعد بودن شرایط جوی تمهیدات، تجهیزات لازم نیز اعم از خودرو(کمک دار) وغیرو پیش بینی و تدارک دیده شده است. 
درادامه این نشست خبری چراغعلی، رئیس ستاد انتخابات استان گلستان که مهمان ویژه این نشست بود، با اشاره به فعالیت های ستاد انتخابات استان، گفت: تعداد 1389 صندوق اخذ رای در سطح استان پیش بینی شده است که از این تعداد 15000 نفر فرآیند اجرای انتخابات را برعهده دارد. 
وی افزود: تاکنون 25000 نفر ساعت برای اولین باردر سطح استان گلستان آموزش های لازم را دیده اند.
رئیس ستاد انتخابات استان اظهارکرد : از مجموع ثبت نام شدگان داوطلبین، 99 نفر انصراف ، 167 نفر رد صلاحیت و 159 نفر در عرصه رقابت حضور دارند.
چراغعلی ادامه داد: نامزدهایی به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت که حداقل 20% کل آراء را به خود اختصاص دهند.
ایشان تصریح کرد: روند اخذ رای از برگزاری انتخابات به صورت منظم از طریق ستاد انتخابات استان به اطلاع و آگاهی مردم عزیز خواهد رسید.
ایشان نیز در پایان سخنان ضمن تشکر از حضور پررنگ رسانه ها در اطلاع رسانی به موقع و شفاف به مردم، تاکید کرد: ان شااله همه ی ما با کمک یکدیگر و نقش موثر اصحاب رسانه بتوانیم فضای همدلی و دوستی را تشدید و سبب پیوستگی و قوام بیشتری باشیم.

برگزاری نشست خبری فرماندار با اصحاب رسانه شهرستان علی آباد کتول

 

برگزاری نشست خبری فرماندار با اصحاب رسانه شهرستان علی آباد کتول

 

برگزاری نشست خبری فرماندار با اصحاب رسانه شهرستان علی آباد کتول

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ