» » 113 شعبه با همکاری دو هزار و 500 نفر، عهده دار برگزاری انتخابات هستند
فرماندار و رئیس هیات اجرایی شهرستان آق قلا خبر داد:

113 شعبه با همکاری دو هزار و 500 نفر، عهده دار برگزاری انتخابات هستند

  • Like
  • 0

 

113 شعبه با همکاری دو هزار و 500 نفر، عهده دار برگزاری انتخابات هستند

"امیر شیر توماج" از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 113 شعبه شهرستان آق قلا خبر داد و گفت: دو هزار و 500 نفر عهده دار برگزاری انتخابات در این شهرستان هستند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امیر شیر توماج" صبح امروز دوشنبه 28 ام بهمن ماه از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: 113 شعبه برای اخذ آرای مردم پیش بینی شده است که از این تعداد،26 شعبه شهری آق قلا،4 شعبه شهری انبار الوم،57 شعبه روستایی بخش مرکزی و 26 شعبه روستایی بخش وشمگیر هستند.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود:در رویداد پیش رو،دو هزار و 500 نفر اعم از عوامل اجرایی،نظارت و بازرسی،در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با ستاد انتخابات شهرستان آق قلا همکاری خواهند داشت.

رئیس هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،انتخابات را امری قیامتی بیان کرد و بر شفافیت،رعایت مر قانون و  صیانت از رأی مردم بعنوان حق الناس تاکید نمود و اذعان کرد:رأی مردم به عنوان امانت در صندوق ریخته می شود و صیانت از از آراء،وظیفه دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

"توماج"در خاتمه سخنان با بیان اینکه"در برگزاری انتخابات با احد الناسی تعارف نخواهیم داشت"بر قانون دانی و قانون خوانی دست اندرکاران این رویداد مهم تاکید داشت و خاطر نشان کرد:عوامل اجرایی در فرایند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شواری اسلامی،بی طرف بوده و بر مبنای قانون حرکت می کنند و تمام تلاش ما به عنوان خادمان ملت،صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است و به احدی اجازه نخواهیم داد که خدشه ای در روند انتخابات و یا شبهه ای بر صحت اجرای آن وارد کند.


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ