» » » نام نویسی 503نفر کاندیداهای شرکت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان آق قلا

نام نویسی 503نفر کاندیداهای شرکت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان آق قلا

  • Like
  • 0

نام نویسی 503نفر کاندیداهای شرکت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان آق قلا

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا از ثبت نام 503 نفر کاندیداهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا، عصر امروز شنبه پنجم فروردین ماه ، "امانگلدی ضمیر" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان گفت: تا ساعت 16 روز شنبه پنجم فروردین ماه و در ششمین روز از ثبت نام نامزدهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد 503نفر با حضور در فرمانداری و بخشداری های مرکزی و وشمگیر نام نویسی خود را نهایی کردند.

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا بیان داشت: در ششمین روز از ثبت نام 8 نفر در شورای اسلامی شهر آق قلا ، یک نفر در شورای اسلامی شهر انبار الوم ، 83نفر در شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و 31 نفر در شوراهای اسلامی بخش وشمگیر با حضور در فرمانداری و بخشداری های تابعه شهرستان در مجموع 123نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

 فرماندار شهرستان آق قلا افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان شوراهای اسلامی شهرستان،تعداد 38 نفر در شهر آق قلا، 12نفر شهر انبار الوم ، 328 نفر در روستاهای بخش مرکزی و 125 نفر در روستاهای بخش وشمگیر نام نویسی نهایی را انجام داده اند که 215 نفر ثبت نام کننده تا این زمان ، سابقه عضویت در شوراهای شهرستان را دارا هستند و تعداد 288 نفر از داوطلبین برای اولین بار کاندید این دوره از انتخابات در شهرستان آق قلا شده اند.

 گفتنی است از مجموع ثبت نام کنندگان تا امروز ، 487 نفر مرد و 18 نفر زن ، داوطلب شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان آق قلا هستند.

 لازم به ذکر است ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان از 30 اسفند آغاز و تا 6 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

 


بازگشت


موضوع : حوزه های انتخابیه شهرستان ها-آرشیو 1396 / حوزه انتخابیه آق قلا-آرشیو
  • چاپ