دهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

  • Like
  • 0

دهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

دهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور مسئولین کمیته های این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد مسئولین کمیته ها در مرحله ثبت نام از دواطلبین پنجمین دوره شورهای اسلامی شهر و روستا گفت: برای داشتن یک انتخابات با شکوه و با نشاط باید سه شاخص مهم امانت داری و رعایت اصل بیطرفی،اخلاقمداری ، قانون مداری را سرلوحه تمام فعالیتهای خود قرار دهیم.

فرماندار شهرستان آق قلا بیان داشت: باید همه به گونه ای برنامه ریزی کنیم و تهمیدات لازم را در نظر بگیریم که شاهد یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم باشیم و مجریان برگزاری انتخابات باید با جدیت تمام تلاش خود را برای صیانت از رأی مردم و همچنین زمینه‌ سازی برای حضور حداکثر مردم در این حماسه ملی به کار گیرند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا تاکید کرد : انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و اعضای ستاد انتخابات شهرستان موظف هستتند همه ماموریت ها و وظایف خود را اعم از پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و نظارت را با محوریت قانون در کل فرایند انتخابات به نحو مطلوب انجام دهند.

"ضمیر" در خاتمه سخنان خود تصریح کرد : صیانت از آراء مردم و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم و حق‌الناس بودن رأی مردم از اهداف شاخص ستاد انتخابات شهرستان است.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ در سراسر کشور برگزار می شود.

دهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا

دهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه آق قلا-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ