» » » برگزاری کلاس آموزشی اعضای هیأت اجرایی شهرستان های آزادشهر و رامیان

برگزاری کلاس آموزشی اعضای هیأت اجرایی شهرستان های آزادشهر و رامیان

  • Like
  • 0

برگزاری کلاس آموزشی اعضای هیأت اجرایی شهرستان های آزادشهر و رامیان

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر حبیب شفائی فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه آموزشی و توجیهی هیأتهای اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا شهرستان های آزادشهر و رامیان که در محل سالن جلسات فرمانداری آزادشهر برگزار شد، گفت : سعی و تلاشمان در شهرستان این است که بر اساس نص صریح قانون و آئین نامه های انتخابات شوراها و ریاست جمهوری عمل کنیم.

شفائی خاطر نشان کرد : آموزش لازم به دست اندر کاران برگزاری انتخابات خود زمینه اگاهی بخشی را فراهم می کند و وظیفه عمومی است که از رای مردم حفاظت کرده و تا حد بضاعت از سوء استفاده های احتمالی پیشگیری شود.

حبیب شفائی اذعان داشت: با حرکت در مسیر قانون، می بایست امکان فعالیت تمامی گروهها و احزاب فراهم شده اما از تخریبهای غیر منصفانه پیشگیری نمود و در یک کلمه اعتماد عمومی را بوجود آورد.

وی در پایان تاکید کرد: اعتماد عمومی بعنوان یکی از بزرگترین سرمایه های جامعه زمینه پیشرفت و حضور حداکثری مردم را فراهم می کند .

در این دوره آموزشی که بخشداران، اعضای ستاد انتخابات ، هیات اجرایی شهرستان و بخش ها نیز حضور داشتند قوانین انتخابات ویژه هیات های اجرایی توسط مدرس ارائه شد.

برگزاری کلاس آموزشی اعضای هیأت اجرایی شهرستان های آزادشهر و رامیان

 

 


بازگشت


موضوع : حوزه های انتخابیه شهرستان ها-آرشیو 1396 / حوزه انتخابیه آزادشهر-آرشیو
  • چاپ