» » » رقابت 463 نامزد برای کسب کرسی شوراهای شهر و روستا در آزادشهر

رقابت 463 نامزد برای کسب کرسی شوراهای شهر و روستا در آزادشهر

  • Like
  • 0

رقابت 463 نامزد برای کسب کرسی شوراهای شهر و روستا در آزادشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر : جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست شفائی فرماندار و با حضور حجت الاسلام شهابی امام جمعه شهرستان ، حجت الاسلام فتوحی مدیرکل بازرسی گلستان و دکتر ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر : حبیب شفائی فرماندار آزادشهر گفت: از مجموع 507 داوطلب ثبت نامی، 463 نامزد احراز صلاحیت شده برای راهیابی به شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان با هم رقابت می کنند.

حبیب شفائی نوده درجلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار داشت: حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مایوس می کند.
وی، مجریان برگزاری و نظارت، نامزدها و مردم را سه مولفه مهم انتخابات دانست و گفت؛ اگر مجریان، ناظران و بازرسان برگزاری و نیز داوطلبان به وظایف قانونی خود درست عمل کنند مردم نیز مشارکت بالا خواهند داشت.
شفائی نوده؛ همچنین رعایت قانون، سلامت و امنیت انتخابات و حضور حداکثری مردم را چهار رکن مهم انتخابات دانست و اضافه کرد: همه وظیفه داریم با توجه به این ارکان زمینه را برای مشارکت گسترده مردم فراهم نماییم.
وی با اشاره به برخی مواد قانونی انتخابات، تصریح کرد؛ هیچ مدیر یا اداره ای حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه نامزدی استفاده کند زیرا این کار از لحاظ قانونی ممنوع و جرم است.
فرماندار آزادشهر همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب بر تلاش و اهتمام ویژه مدیران آزادشهر برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال تاکید کرد و افزود: مدیران باید در پایان سال گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه شعار سال به فرمانداری ارائه دهند.
شفائی نوده؛ بر تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادهای آزادشهر تاکید کرد و اظهار داشت؛ برخی کارمندان در نحوه برخورد با ارباب رجوع توجیه نیستند که مدیران باید به این نکته توجه نمایند.
در ادامه دکتر ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 30هزارمیلیاردریال برای تامین قیر رایگان دستگاه های خدمت رسان اعتبار در بودجه سال جاری پیش بینی شده و به تریبت اولویت بین ادارات و نهادهای خدمات رسان از جمله شهرداری ها و راه و شهرسازی جهت آسفالت معابر شهری و روستایی توزیع می شود.
وی همچنین از افزایش 300 درصدی اعتبارات استان های کشور در بودجه سال 96 خبر داد و ابراز امیدواری کرد؛ با تخصیص به موقع اعتبارات، فعالیت های عمرانی خوبی درسطح کشور و استان گلستان انجام شود.
ابراهیمی؛ اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر و کسب مجوز برای آسفالت معابر 10 روستای حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: درحوزه پسماندها نیز مبلغ 15 میلیارد ریال اعتبار برای شهرداری آزادشهر پیش بینی شده است که به زودی اختصاص می یابد.
این نماینده مجلس همچنین با گله مندی از دپوی زباله برخی شهرهای استان گلستان در آزادشهر، اظهار داشت: بوی تعفن زباله ها از مشکلات و دغدغه های مردم این شهر است که باید برای آن راهکاری مناسب اندیشیده شود.
حجت الاسلام و المسلمین موسی فتوحی مدیرکل بازرسی گلستان اظهار داشت: با وجود اینکه براساس موافقت نامه های امضاء شده بین سازمان برنامه و بودجه و ادارات، هزینه انرژی دیده می شود، اما در برخی موارد این هزینه ها صرف جای دیگر می گردد.
وی به انجام توافق بین اداره کل بازرسی با معاونت امور عمرانی استانداری گلستان جهت پرداخت مطالبات معوقه ادارات به شهرداری ها، گفت: شهرداری ها نبایستی بدون دریافت عوارض قانونی، اجازه ساخت و ساز به ادارات بدهند.
حجت الاسلام فتوحی همچنین با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادها، اضافه کرد: احترام ارباب رجوع در اولویت است و پاسخ کارکنان و مدیران ادارات به ارباب رجوع باید براساس قانون باشد.
وی؛ فساد در سیستم اداری کشور و استان را زیبنده ندانست و گفت: براساس اعلام سازمان جهانی مبارزه با فساد، رتبه ایران از مجموع 178 کشور عضو، 132 است که این رتبه در چند سال گذشته 147 بود.
حجت الاسلام فتوحی؛ منابع انسانی و مالی را از ابزارهای مهم پیشرفت و توسعه دانست و افزود: با همه تلاش هایی که سه قوه انجام می دهند اما متاسفانه در بهره برداری از این منابع در کشور با چالش مواجه ایم.
وی با تاکید برضرورت تجدید نظر در بکارگیری نیروی انسانی در ادارات و نهادهای دولتی، اضافه کرد: برخی ادارات و نهادها در گلستان یک دوم نیروی مازاد دارند که این امر زمینه ساز انحرافات مالی است

 

در پایان این جلسه به مناسب اعیاد شعبانیه و روز جهانی کارگر از سه کارگر نمونه، یک جانباز و خانواده شهید احمد غلامی با اهدای هدایایی تجلیل شد.

رقابت 463 نامزد برای کسب کرسی شوراهای شهر و روستا در آزادشهر

رقابت 463 نامزد برای کسب کرسی شوراهای شهر و روستا در آزادشهر

رقابت 463 نامزد برای کسب کرسی شوراهای شهر و روستا در آزادشهر


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه آزادشهر-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ