» » » همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبان شورای شهر و روستا در گمیشان آغاز شد

همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبان شورای شهر و روستا در گمیشان آغاز شد

  • Like
  • 0

همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبان شورای شهر و روستا در گمیشان آغاز شد

فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبان شواری شهر و روستا در شهرستان گمیشان آغاز شد.به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان؛ "امیرشیر توماج" فرماندار و رییس ستاد انتخابات گمیشان خاطر نشان کرد: داوطلبان شورای شهر جهت ثبت نام به فرمانداری و داوطلبان شورای روستا به بخشداری های مرکزی و گلدشت باید مراجعه کنند.

وی افزود: ثبت نام از ساعت 8 امروز آغاز شده و 6 فروردین ماه سال 96 ادامه خواهد داشت.

توماج همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تسریع در فرآیند ثبت نام از داوطلبان اذعان داشت: اعضا و مسئولین کمیته ها درستاد انتخابات شهرستان و بخش های مرکزی و گلدشت جهت تسریع در فرآیند ثبت نام حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

مدارک لازم جهت ثبت نام پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا

1-ارائه اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات

2-ارائه اصل کارت ملی و یک نسخه تصویرکارت ملی(پشت و رو)

3-ارائه چهارقطعه عکس سه در چهار جدید

4- ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهر شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت. (حداقل مدرک تحصیلی برای کاندیدایی برای شهرهای گمیش تپه و سیمین شهر، فوق دیپلم می باشد).

5-دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شورای روستاهای تا دویست خانوار جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان شورای روستاهای بالای دویست خانوار.

6-ارائه اصل و یک نسخه تصویرکارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا مدرکی معتبر دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی برای آقایان زیر 50 سال سن

برخی از آقایان از دستور مقام معظم رهبری جهت معافیت متولدین 1354 به قبل استفاده نموده اند؛ لذا ممکن است که مدرکی دال بر معافیت نداشتخ باشند.

7-در صورت دارا بودن مدارک ایثارگری (جانبازی، آزادگی و فرزند شهید) ارائه اصل مدرک یا گواهی و یک نسخه تصویر آن

8-ارائه گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مقام مشاغل یاد شده در ماده 28 قانون انتخابات تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران.

9-ارائه اصل گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد.

 10-دو عدد پوشه رنگی و گیره

سن داوطلب با توجه به بند 2 ماده 26 قانون انتخابات در روز ثبت نام باید حداقل 25 سال تمام باشد.

 

« ستاد انتخابات شهرستان گمیشان »


بازگشت


موضوع : حوزه های انتخابیه شهرستان ها-آرشیو 1396 / حوزه انتخابیه گمیشان-آرشیو
  • چاپ