» » » بخشداریها به ارائه گزارش های تحلیلی و روزانه توجه ویژه داشته باشند

بخشداریها به ارائه گزارش های تحلیلی و روزانه توجه ویژه داشته باشند

  • Like
  • 0

بخشداریها به ارائه گزارش های تحلیلی و روزانه توجه ویژه داشته باشند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در دهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: با توجه به دقت و توجه همکاران و تجارب قبلی از انتخابات گذشته, خوشبختانه مراحل ثبت نام که مرحله سخت و پر فراز و نشیبی بود با موفقیت انجام شد.
عبدالقدیر کریمی افزود: در بخشداریها نیز این فرایند با شور و نشاط خاص دنبال شد و مشکل خاصی در فرایند ثبت نام نداشتیم.
وی تصریح کرد: در بازدید آقای طهماسبی و استاندار معزز, ارزیابی بسیار مثبتی از عملکرد شهرستان داشتند.
کریمی بیان داشت: بخشداریها به ارائه گزارش های تحلیلی و روزانه توجه ویژه داشته باشند زیرا یک کار محتوایی است و در عین حال در ارزیابی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: انتخاب نماینده فرماندار و نماینده بخشدار از نکات مهمی است زیرا باید تجربه خوبی در زمینه آداب مدیریت داشته باشد و در این زمینه باید تعارف و رفاقت را کنار گذاشت.
فرماندار ویژه در مورد فضای مجازی و نظارت آن اذعان داشت: یکی از ابزار های مشارکت حداکثری, استفاده از فضای مجازی است ولی در عین فعالیت کانالها باید ضمن نظارت و رصد, در چارچوب قانون صورت گیرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه نیز در این جلسه اظهار داشت: تاکنون ده حلسه ستاد انتخابات بطور منظم در روزهای چهارشنبه برگزار گردید که 9 جلسه برگزار شده 86 مصوبه تصویب شد.
فرهاد شیبک افزود: 98 درصد مصوبات اجرایی شده و ما توانستیم فرایند انتخابات را با دقت و حساسیت و به بهترین نحوه برگزار نماییم.
وی تصریح کرد: در فرایند ثبت نام یکهزارو 345 نفر جهت حضور در شوراهای شهر و روستا کاندید شدند.
شیبک ادامه داد: از این تعداد165 نفر در شهر گنبد, 16 نفر شهر اینچه برون, 199 نفر در روستاهای بخش داشلی برون و 965 نفر در روستاهای بخش مرکزی ثبت نام نمودند.
وی بیان داشت: استعلام مراجع چهارگانه در فرایند ثبت نام در همان روز یا همان شب و روز بعد انجام شد و ما بعد از ده روز در موعد مقرر منتظر دریافت نتیجه خواهیم بود.
معاون سیاسی, امنیتی فرمانداری ویژه گفت: در این انتخابات باید در تمام روستاها شعبه ثابت دایر شود و پیش بینی میشود بیش از 2 هزارو 500 شعبه در مجموع حوزه شهرستان مستقر شده و بیش از 2 هزار تا 2 هزارو 500 نفر نیرو نیاز باشد.

بخشداریها به ارائه گزارش های تحلیلی و روزانه توجه ویژه داشته باشند

 

بخشداریها به ارائه گزارش های تحلیلی و روزانه توجه ویژه داشته باشند

 


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه گنبد کاووس-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ