جلسه آسیب شناسی اعضای شعب اخذ رای برگزار شد

  • Like
  • 0

مهندس عبدالقدیر کریمی رئیس حوزه انتخابیه شهرستان گنبد کاووس در جلسه هیأت اجرایی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: آخرین روند بررسی صلاحیت ها با ملاحظات قانونی و بدون هیچ گونه حاشیه به اتمام رسید.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: اعضایی که باید در شعب اخذ رای بکارگیری شوند باید با دقت و حساسیت بالا انتخاب شوند و باید دارای واجد شرایط و صلاحیت باشند.
کریمی افزود : این افراد باید به امور و وظایف خود واقف باشند و بدانند که چه مسئولیت مهم و تاثیرگذاری دارند.
 فرهاد شیبک رئیس ستاد انتخابات شهرستان در این جلسه اظهار داشت: توافق نامه ای بین هیات های نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ستاد انتخابات استان منعقد شده که ترکیب هیئت اجرایی ریاست جمهوری و شوراها می تواند مشترک باشد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس افزود: این توافق نامه کار را سهل تر کرده زیرا در انتخابات گذشته ترکیب هیأتها متفاوت بود.
وی ادامه داد: البته برگزاری جلسات شوراها و ریاست جمهوری جدا و بر اساس قوانین و دستورالعمل های مربوطه و در موعد مقرر خواهد بود.
شیبک بیان داشت: این جلسه در جهت هماهنگی با هدف تعیین مناسب افراد شعب انتخابات است و امید داریم با همفکری شما عزیزان افراد شعب و مکان شعب را تعیین و تثبیت کنیم.


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه گنبد کاووس-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ