ملاک ما در برگزاری انتخابات عمل به مرّ قانون است

  • Like
  • 0

ملاک ما در برگزاری انتخابات عمل به مرّ قانون است

فرماندار گرگان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان گفت: در فرایند برگزاری انتخابات ملاک ما عمل به مرّ قانون است و اجازه نخواهیم داد خللی در این مهم بوجود آید.

دکتر حسینی در ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان با تبریک سال نو بیان داشت: خوشبختانه تا به این ساعت همه کارها بصورت مطلوب و مطابق با روزشمار ستاد انتخابات کشور درحال برگزاری می باشد و هیچگونه کمی و کاستی وجود ندارد .

رییس ستاد انتخابات با تقدیر از همه دست اندرکاران در امر ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: فرایند ثبت نام درهمان مدت زمان هفت روز (30اسفندتا 6فروردین) به اتمام رسید و طبق برنامه زمانبندی در روزهای آتی نیز صلاحیت افراد در هیأت های اجرایی شهر وروستا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دکتر حسینی یادآور شد : در امر انتخابات همه چیز بصورت شفاف ازطریق وب سایت فرمانداری ، صدا و سیما و خبرگزاری ها اطلاع رسانی خواهد شد و برای این موضوع نیز اتاق خبرنگاران طبق قوانین که در بحث ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با استقبال و حضور خبرنگاران زیادی در فرمانداری مواجه گردید در زمان برگزاری انتخابات نیز اتاق خبرنگاران درنظر گرفته شده و مجدداً نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه حد و مرز، قانون است گفت: ما بعنوان مقام اجرایی و برگزار کننده انتخابات وظیفه داریم با دیدی کاملأ بی طرفانه و با رعایت قوانین کشور، اصل امانتداری ،بی طرفی و رعایت مرّقانون را برای انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم فراهم نماییم .


بازگشت


موضوع : حوزه انتخابیه گرگان-آرشیو / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ