» » سلامت انتخابات اصل مهمی که وظیفه مجریان آن است

سلامت انتخابات اصل مهمی که وظیفه مجریان آن است

سلامت انتخابات اصل مهمی که وظیفه مجریان آن است

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : انتخابات آبروی نظام است و سلامت انتخابات اصل مهمی که وظیفه مجریان آن است. مطمئنا هر کدام از ما نسبت به شخص یا گروهی علاقه‌مند هستیم اما باید مراقبت کنیم در کار ما تاثیرگذار نباشد، در غیر این‌صورت خیانت است و ما نسبت به آن حساس هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان : "سید علی مهجر" در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت : اگر در قالب یک تیم منسجم و باورمند ذیل قانون وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم و به هم کمک نماییم، ماموریت سخت و سنگین انتخابات می‌تواند آسان باشد.

وی بیان داشت : در کار تیمی ستاد اجرایی انتخابات، به هم کمک کنید، هم‌پوشانی داشته باشید و نقاط ضعف یک‌دیگر را پوشش دهید و تجربیات خود را در اختیار هم قرار دهید، قطعا برگزاری موفق انتخابات اول افتخاری برای نظام و سپس برای ما خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به حساسیت کار مجریان انتخابات، بر لزوم مراقبت بیشر تاکید کرد و افزود : به واسطه مسئولیتی که بر عهده داریم لازم است در گفتار و رفتار خود توجه بیشتری داشته باشیم، زیرا ممکن است شکافی ایجاد نماید و مستندی باشد برای کسانی که به دنبال فرصتی برای سوءاستفاده و تخریب نظام هستند.

مهاجر ادامه داد : مراقب فتنه‌های دشمنان و معاندین نظام باشید، قطعا دشمنان نمی‌خواهند ذائقه مردم شیرین باشد و امیدوار باشند، مطمئنا با مولفه‌های گوناگون هم‌چون اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، حتی ترورهای کور کشور را درگیر خواهند کرد تا امید را در مردم از بین ببرند و حضور آن‌ها را در انتخابات کم‌رنگ نمایند.

معاون استاندار گفت : مردم همیشه در همه صحنه‌ها حاضر و پشتیبان نظام بوده‌اند، قطعا این مشارکت و همراهی مردم با تبیین، آگاه‌سازی، گفتمان و امید آفرینی بیشتر خواهد شد.

 

سلامت انتخابات اصل مهمی که وظیفه مجریان آن است

 

سلامت انتخابات اصل مهمی که وظیفه مجریان آن است

 

سلامت انتخابات اصل مهمی که وظیفه مجریان آن است

 


 

 


بازگشت


موضوع : اخبار ویژه / اخبار ستاد انتخابات استان / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ