» » ادارات امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات فرمانداری ها قرار دهند

ادارات امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات فرمانداری ها قرار دهند

ادارات امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات فرمانداری ها قرار دهند

معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری گفت: دستگاههای اجرایی امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات فرمانداری ها قرار دهند.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس حاجی گلدی کر در نشست صمیمی با کارکنان فرمانداری ویژه این شهرستان مهمترین ماموریت فرمانداریها را برگزاری انتخابات اعلام کرد و گفت: امسال سال انتخابات است و کارکنان فرمانداری باید با انگیزه بیشتر به انجام ماموریت خود در برگزاری انتخابات بپردازند.
رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان گلستان بر لزوم تمکین همه دستگاههای اجرایی از درخواستهای فرمانداری در تمهید فرایند  انتخابات تاکید کرد و گفت: بر اساس قانون همه دستگاههای اجرایی موظفند امکانات خود را در اختیار وزارت کشور برای برگزاری انتخابات قرار دهند.
وی با اشاره به توانمندی کارشناسی نیروهای وزارت کشوراظهار داشت : نیروی وزارت کشور به دلیل احاطه بر مسائل مختلف و تعدد مسئولیتها از توانمندیها و تجارب بیشتری نسبت به دیگر کارکنان برخوردار است بنابراین شان و جایگاه نیروی وزارت کشور باید حفظ شود.
وی بر بکارگیری نخبگان ، نیروهای ارزشمندکه ظرفیت بالای فکری و فرهنگی داشته باشند در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخاب هیئت اجرایی توانمند می‌تواند ۶۰ درصد بار انتخابات را به دوش بکشد بنابراین هیئت اجرایی باید متشکل از همه اقشار باشد تا بارش افکار به وجود آید.
وی همچنین بر پیش بینی اعتبارات تملک داراییها تاکید کرد و گفت: اگر باور قلبی وجود داشته باشد و نظارت و برنامه ریزی به نحو احسن انجام شود انتخابات به خوبی برگزار خواهد شد.

 

 

ادارات امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات فرمانداری ها قرار دهند


بازگشت


موضوع : اخبار ویژه / اخبار ستاد انتخابات استان / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها / حوزه انتخابیه گنبدکاووس
  • چاپ