» » جشن انقلاب در ۲۲ بهمن در سایه‌ی تلاش‌های دستگاه‌های اطلاعاتی ، امنیتی و انتظامی با حضور چشم‌گیر مردم کامل شد

جشن انقلاب در ۲۲ بهمن در سایه‌ی تلاش‌های دستگاه‌های اطلاعاتی ، امنیتی و انتظامی با حضور چشم‌گیر مردم کامل شد

  • Like
  • 1

جشن انقلاب در ۲۲ بهمن در سایه‌ی تلاش‌های دستگاه‌های اطلاعاتی ، امنیتی و انتظامی با حضور چشم‌گیر مردم کامل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد امنیت انتخابات گفت : در سایه‌ی تلاش‌ها و خدمات صادقانه و دلسوزانه شما که به ‌دور از چشم عموم انجام می‌شود، جشن انقلاب در 22 بهمن با وجود تهدیدات متعدد امنیتی، با حضور پرشور و چشمگیر مردم کامل شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ؛ "سیدعلی مهاجر" در جلسه ستاد امنیت انتخابات ضمن قدردانی و تشکر از دستگاه‌های اطلاعاتی ، امنیتی و انتظامی استان اظهار داشت: با وجود تبلیغات سوء و فضاسازی‌های مخرب و مسموم دشمنان در رسانه و فضای مجازی، علیرغم تصورات واهی دشمنان، مردم بصیر و موقعیت ‌شناس ایران اسلامی در 22 بهمن گل کاشتند و ضربه‌ی دیگری به دشمنان وارد کردند.

وی افزود : دشمنان در پاسخ به ضربه‌ای که از حضور هوشمندانه مردم در جشن انقلاب خورده‌اند، ممکن است به هر اقدامی که شادی و نشاط عموم را خدشه ‌دار کند، دست بزنند لذا باید هوشیاری و اشراف خود را حفظ نمایید.

معاون استاندار تاکید کرد : هیچ برنامه‌ی مناسبتی، ملی و مذهبی، از جمله برنامه‌های نیمه شعبان نباید بدون تدابیر امنیتی انتظامی و ترافیکی برگزار شود.

مهاجر بیان داشت : انتخابات پرشور و حداکثری همچنان که برای ما مهم است، تخریب و تضعیف انتخابات نیز برای دشمنان مهم است لذا خرابکاری و آسیب رساندن به زیرساخت‌ها و بسترهای ارتباطی در شعب اخذ رای متصور است.

رئیس ستاد انتخابات و ستاد امنیت انتخابات استان گفت : با پیش‌بینی‌ها و پیش‌گیری صورت گرفته، با هماهنگی، هم‌افزایی و هم‌پوشانی بین ارگان‌های اطلاعاتی ، امنیتی و انتظامی و با عنایت خداوند متعال و حضرت ولی‌عصر برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری همراه با آرامش و نشاط آماده هستیم.


بازگشت


موضوع : اخبار ویژه / اخبار ستاد انتخابات استان
  • چاپ