» » کافه گفتگو اقدامی موثر در جهت تنویر افکار عمومی است
استاندار گلستان:

کافه گفتگو اقدامی موثر در جهت تنویر افکار عمومی است

کافه گفتگو اقدامی موثر در جهت تنویر افکار عمومی است

 

استاندار گلستان با حضور در استودیو کافه گفتگو کلاله ضمن تقدیر از راه اندازه کافه گفتگو در شهرستان گفت:این یک اقدام خلاقانه ای است که به انتخاب درست مردم کمک می کند و ایجاد فرصتی مناسب برای نامزدهای انتخاباتی می باشد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کلاله:علی محمد زنگانه استاندار گلستان گفت: مردم بابصیرت این استان شمالی همواره در بزنگاه‌ها از جمله عرصه انتخابات و برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی، حضور و مشارکت حداکثری داشته و دارند.

وی بابیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات رقابتی، سالم و باشکوه در  ۱۱ اسفند در گلستان فراهم است، افزود: تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی، بازرسی و نظارت و نیز ستادهای پیشگیری از جرائم و کمیته امنیت به نحو احسن به وظایف خود عمل کرده و می‌کنند.

زنگانه اضافه کرد: اکنون تنها کار اصلی انتخابات یعنی مشارکت مردم و انتخاب اصلح باقی مانده است که انشاالله مردم با بصیرت گلستان روز جمعه باحضور پرشور و حماسی خود آنرا به نمایش خواهند گذاشت.

استاندار گلستان همچنین گفت: از مجموع ۳۱۶ نامزد تایید صلاحیت شده نهایی در این استان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اکنون ۲۰۰ نفر باقی ماندند که برای کسب هفت کرسی نمایندگی با هم رقابت خواهند کرد.

وی اظهارداشت: بحمدالله فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی بیشتر نامزدها مبتنی بر قانون بوده است ضمن اینکه ستادهای پیشگیری از جرائم (قضایی)، بازرسی و هیات‌های نظارت هم با رصد برخی تخلفات با متخلفان بدون اغماض برخورد کرده و می‌کنند.

 



 


بازگشت


موضوع : اخبار ویژه / اخبار ستاد انتخابات استان / اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ