» » جلسه مشترک هیات بازرسی استان با فرماندار و اعضای هیات بازرسی آزادشهر
با حضور فرماندار و مدیرکل بازرسی استانداری؛

جلسه مشترک هیات بازرسی استان با فرماندار و اعضای هیات بازرسی آزادشهر

  • Like
  • 0

جلسه مشترک هیات بازرسی استان با فرماندار و اعضای هیات بازرسی آزادشهر

  فرماندار آزادشهر گفت: کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با مطالعه دقیق حدود اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین قانون برگزاری انتخابات، از هرگونه وعده های توخالی و تخلف انتخاباتی از سوی خود و طرفداران منتسب به آنها جلوگیری نمایند. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی صبح امروز چهارشنبه 4 دی ماه، در نشست مشترک با رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان و رییس و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان آزادشهر گفت: سلامت و امنیت انتخابات سبب افزایش اعتماد و اطمینان مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود که باید به همین جهت همه تلاش و کوشش دست اندرکاران مقوله انتخابات بدور از هرگونه فعالیت های غیرقانونی و جانبدارانه، برگزاری سالم و پرشور و رقابتی با مشارکت بی نظیر ملت در روز 2 اسفندماه سال جاری باشد.
در ادامه امیر محمدپور رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان ضمن تشکر از مجموعه فعالیت های انجام شده گفت: هیات بازرسی انتخابات فرمانداری آزادشهر یکی از بهترین و منظم ترین هیات های بازرسی استان است و امیدوارم با رفع نواقص و کمبودها تا روز برگزاری انتخابات فعالیت خوب و اثرگذار داشته باشید.
در ادامه این جلسه سعید مازندرانی رییس و اعضای هیات بازرسی انتخابات فرمانداری شهرستان آزادشهر گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده را ارائه نمودند.
لازم به ذکر است در این جلسه احمد تجری مدیرکل پدافند غیرعامل استان، محمدی معاون اداره کل بازرسی استان، معاونین سیاسی و امنیتی و برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیز حضور داشتند.
 

جلسه مشترک هیات بازرسی استان با فرماندار و اعضای هیات بازرسی آزادشهر


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ