» » کاندیداها در هنگام ثبت‌نام از داشتن همراه پرهیز کنند
فرماندار آزادشهر در نشست خبری انتخابات 1400؛

کاندیداها در هنگام ثبت‌نام از داشتن همراه پرهیز کنند

 کاندیداها در هنگام ثبت‌نام از داشتن همراه پرهیز کنند

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا کاندیداها در هنگام ثبت‌نام از آوردن همراه و طرفداران خود جدا پرهیز کنند.
 سیدرسول حسینی امروز در گفت‌وگوی خبری موضوع انتخابات اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا تغییرات جدی در نحوه ثبت‌نام، تبلیغات و برگزاری انتخابات انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر فعالیت‌ها در فضای مجازی خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالیت در فضای مجازی نسبت به دوره‌های گذشته انتخابات پررنگ‌تر شده بنابراین مسوولیت خبرنگاران و کانال‌های خبری در این راستا بیشتر و تاثیرگذارتر است.
فرماندار شهرستان آزادشهر با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است، خاطرنشان کرد: همه ما موظف هستیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنیم تا بتوانیم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ داشته باشیم.
وی با اشاره به نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در ایجاد فضای پرشور و آرام برای انتخابات حداکثری ادامه داد: دشمنان و دستگاه‌های بیگانه با برنامه‌ریزی‌های منظم تلاش دارند تا ناامیدی را در جامعه گسترش دهند که خبرنگاران و رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در خنثی کردن این نقشه‌های دشمنان دارند.
حسینی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: با توجه به اینکه اقوام مختلف در این انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت خواهند کرد لذا از  خبرنگاران رسانه‌های مختلف تقاضا داریم تا در این شرایط از هرگونه دامن زدن به اختلافات قومی پرهیز کرده و شرایط را به نحوی مدیریت کنید تا کمترین حاشیه در این حوزه ایجاد شود.
وی بیان کرد: به طور معمول در زمان ثبت‌نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا اطرافیان و طرفداران آنها همراه هستند که با توجه به شیوع کرونا تقاضا می‌شود از آوردن همراه پرهیز کنند و فرمانداری اجازه ورود همراهان به داخل فرمانداری را نخواهد داد.
فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: از کاندیداها تقاضا می‌شود مراحل ثبت‌نام خود را از طریق فضای مجازی انجام داده و تنها برای تایید نهایی به فرمانداری مراجعه کنند.
دادستان  عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر نیز در این خصوص به خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: متاسفانه نشر اکاذیب، افترا و توهین بیشترین پرونده متشکله در دستگاه قضایی شهرستان بوده و تقریبا دو پرونده در این راستا در شهرستان برای کانال‌های خبری و خبرنگاران شهرستان تشکیل شده است.
وی گفت: متاسفانه در بازجویی‌های انجام شده عنوان شده که خبرها نقل قول بوده و از منشا و منبع دیگری بازنشر شده که این اعترافات  قابل دفاع و توجیه نیست.
سیدعلی حسینی بیان کرد: تجربه نشان داده که در زمان برگزاری انتخابات کانال‌های بدون هویت با نام مطالبه‌گری فعال شده تا از این طریق مسوولان را تخریب کنند که این مغایر اهداف نظام جمهوری اسلامی بوده و از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضا داریم تا بر اینگونه کانال‌ها ورود کند.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات سالم و قانونمند و ایجاد امنیت و آرامش در فضای انتخاباتی از اولویت ما بوده و از خبرنگاران و مدیران کانال‌های خبری تقاضا داریم در این راستا فعالیت کنند.

کاندیداها در هنگام ثبت‌نام از داشتن همراه پرهیز کنند

 

کاندیداها در هنگام ثبت‌نام از داشتن همراه پرهیز کنند

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ