» » مهمترین وظیفه هیات بازرسی، اطمینان بخشی به صحت و درستی انتخابات و صیانت از آن است
فرماندار گالیکش در نشست با اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان:

مهمترین وظیفه هیات بازرسی، اطمینان بخشی به صحت و درستی انتخابات و صیانت از آن است

مهمترین وظیفه هیات بازرسی، اطمینان بخشی به صحت و درستی انتخابات و صیانت از آن است

فرماندار گالیکش در هشتمین جلسه هیات بازرسی انتخابات شهرستان گفت: نظارت و بازرسی، اطمینان بخشی به صحت و درستی انتخابات است و بازرسی از روند اخذ آراء و همچنین از تمام عوامل قانونمندار و کارآمد، انتخابات کشور را صیانت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، احمد تجری‌مفرد فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان پیش‌ازظهر پنجشنبه (۱۶اردیبهشت) در هشتمین جلسه هیات بازرسی انتخابات که باحضور بخشدار لوه، رئیس، دبیر و اعضای دبیرخانه هیات بازرسی این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: طبق قانون، نظارت بر اجرای قانون انتخابات از وظایف اصلی بازرسین منتخب است، لذا پویایی، اشرافیت، بی‌طرفی و رعایت قانون از اصول مورد توجه بازرسی و بازرسان انتخابات است و بدیهی است هیات بازرسی، از تک تک آراء مردم صیانت و حفاظت خواهد کرد.

تجری‌مفرد افزود: قطعا تلاش تمام عوامل و مسئولین و متولیان شهرستان بر محور افزایش مشارکت مردم، سلامت و امنیت و قانون مداری در برگزاری انتخابات خواهد بود.

وی ادامه داد: هیات بازرسی و بازرسان منتخب موظفند تمام اقدامات انتخاباتی کاندیداها، دستگاه‌ها و عوامل اجرایی و سایر دست‌اندرکاران که ممنوعیت دخالت در انتخابات دارند، را نظارت و در صورت تخلف مستند و گزارش نمایند.

ممشلی رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان گالیکش نیز در این جلسه گفت: هیات بازرسی بازوی توانمند هیات اجرایی در برگزاری سالم و صحیح فرآیند انتخابات است.

ممشلی در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی هیات بازرسی در این شهرستان را ارائه نمود.

مهمترین وظیفه هیات بازرسی، اطمینان بخشی به صحت و درستی انتخابات و صیانت از آن است

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ