» » آمادگی کامل شهرستان گالیکش برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در خردادماه ۱۴۰۰
فرماندار گالیکش در ویژه برنامه تلویزیونی «۶-۱۳» شبکه گلستان:

آمادگی کامل شهرستان گالیکش برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در خردادماه ۱۴۰۰

آمادگی کامل شهرستان گالیکش برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در خردادماه ۱۴۰۰

فرماندار گالیکش در ویژه برنامه تلویزیونی «۶-۱۳» شبکه گلستان گفت: شهرستان گالیکش آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در خردادماه ۱۴۰۰ دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، احمد تجری‌مفرد فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان گالیکش در برنامه تلویزیونی «۶-۱۳» ویژه‌برنامه انتخاباتی مرکز سیمای گلستان اظهار کرد: قریب به ۴۶ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان گالیکش هستند.

وی افزود: از مجموع واجدین شرایط در شهرستان، تعداد یک هزار و ۱۵۰ نفر رای اولی هستند که ۵۵۰ نفر از آنان را مرد و ۶۰۰ نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

تجری‌مفرد در ادامه به موضوع ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای شهر پرداخت و تصریح کرد: ثبت‌نام این داوطلبان طبق برنامه زمان‌بندی از صبح چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۹۹ شروع شد و در پایان مهلت قانونی تعداد ۷۲ نفر ثبت‌نام خود را در سامانه قطعی نمودند که از این تعداد ۶۵ نفر مرد و ۷ نفر نیز زن بودند.

فرماندار گالیکش با بیان اینکه برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، تعداد ۹۳ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است، افزود: ۲۵ شعبه شهری شامل ۲۳ شعبه در شهر گالیکش و ۲ شعبه در شهر صادق‌آباد، ۶۸ شعبه روستایی شامل ۴۳ شعبه در روستاهای بخش مرکزی و ۲۵ شعبه نیز در بخش لوه‌ برای اخذ رأی مردم تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر در قالب هیأت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و ستاد انتخابات در شهرستان گالیکش تلاش می‌کنند تا زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، بی‌نقص، باشکوه و با حضور حداکثری مردم را با تاکید بر رعایت قانون فراهم سازند.

آمادگی کامل شهرستان گالیکش برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در خردادماه ۱۴۰۰

 

 


 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ