» » جلسه مشارکت حداکثری بانوان در انتخابات برگزار شد

جلسه مشارکت حداکثری بانوان در انتخابات برگزار شد

جلسه مشارکت حداکثری بانوان در انتخابات برگزار شد
 دستمرد فرماندارشهرستان گمیشان در جلسه همایش بانوان، مشارکت حداکثری و انتخابات گفت: شهرستان گمیشان بالاترین مشارکت در انتخابات گذشته را داشته و همچنین  تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری در این انتخابات جلسات مستمری خواهیم داشت.
فرماندار خاطر نشان کرد: حضور بانوان در انتخابات این شهرستان با مسئولیت های مختلف دراعضاء هیات اجرایی و نماینده فرماندار و اعضاء شعبه شاهد هستیم که نشان از هماهنگی بانوان شهرستان در مشارکت و حضور در انتخابات می باشد.
جباری مدیرکل بانوان و خنواده استانداری نیزدرمصاحبه بااشاره اینکه شهرستان گمیشان جزو مناطق کمتر توسعه یافته می باشد گفت: دفتر بانوان استانداری سلسه نشست هایی با عنوان بانوان حضور حداکثری در شهرستان های در حال برگزاری می باشد که امروز در شهرستان گمیشان برگزار گردید.
جباری ادامه داد:پنجمین نشست بانوان، حضور حداکثری و انتخابات استان در گمیشان با حضور بانوان فعال در حوزه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و مشاورین بانوان دستگاه های اجرایی برگزار گردید که هدف اصلی این نشست های ترغیب و تشویق بانوان به حضور و مشارکت در انتخابات است.
جباری در پایان گفت: کشوری توسعه یافته است که بانوان آن در همه زمینه ها فعالیت داشته باشند بخصوص در حوزه سیاسی که بانوان در کشورمان همه در این امور مشارکت داشتند.

جلسه مشارکت حداکثری بانوان در انتخابات برگزار شد

 



بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ