» » هشتمین جلسه هماهنگی ستاد اجرایی انتخابات شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

هشتمین جلسه هماهنگی ستاد اجرایی انتخابات شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

هشتمین جلسه هماهنگی ستاد اجرایی انتخابات شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 هشتمین جلسه هماهنگی کمیته های ستاد اجرایی انتخابات شهرستان علی آباد کتول باحضور فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی و مسئول کمیته پشتیبانی، بخشدار مرکزی و مسئولین کمیته های ستاد اجرایی در دفتر فرماندار برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به مجموعه همکاران فرمانداری، اظهار داشت: طی این روزهای باقیمانده تا 24 خرداد و روز اخذ رای تمام تلاش و توان خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه به کار بگیرید و سعی کنید امورات بصورت روزانه رصد نمایید و از هماهنگی با سایر دستگاهها و همچنین سایر دوائر و هیئتهای مستقر در فرمانداری غافل نشوید، تا با همکاری و هم افزایی بیشتر، به استقبال روز اخذ رای برویم .

 وی در ادامه و به جهت هماهنگی بیشتر در اجرای امورات کاری خواستار برگزاری جلسات ستاد اجرایی بصورت روزانه و مستمر تا روز برگزاری  انتخابات شد .

گزارش کمیته ها و تاکید مجدد فرماندار بر اجرای بدون نقص وظایف محوله و هماهنگی با دستگاههای اجرایی، بمنظور همکاری با ستاد انتخابات از موارد مطروحه جلسه امروز بود .


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ