» » فرماندار آزادشهر بر لزوم نقش‌آفرینی دهیاران در برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد
در جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی آزادشهر :

فرماندار آزادشهر بر لزوم نقش‌آفرینی دهیاران در برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد

فرماندار آزادشهر بر لزوم نقش‌آفرینی دهیاران در برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد

فرماندار آزادشهر به نقش برجسته دهیاران در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط انتخاباتی در روستاها اشاره کرد و گفت: دهیاران باید فضای سالم را برای انتخابات در روستا‍‌ها فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار در جلسه ماهانه دهیاران گفت: دهیاران  به عنوان بازوان توانمند و مجری سیاست‌ها و برنامه‎ های کلان دولت در روستاها با بالا بردن سطح آگاهی خود و روستاییان در سوق دادن مردم برای انتخاب اصلح موثر باشند. 

فرماندار آزادشهر حفظ و تقویت روحیه خدمت رسانی به روستاییان را به دهیاران متذکر شد و گفت: دهیاران بدون وابستگی به کاندیدای خاص در انتخابات و رعایت اصل بی‌طرفی، زمینه اعتمادسازی و مشارکت حداکثری  مردم در انتخابات را فراهم کنند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان لازمه انتخابات سالم را قانونمداری و توجه به قوانین و آیین‌نامه‌های  انتخاباتی عنوان و تصریح کرد: شما دهیاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان در راستای تقویت نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری در مردم تلاش کند.

وی همچنین زمینه سازی برای مشارکت روستاییان در آبادانی و توسعه روستاها، تلاش برای حل مشکلات روستاییان، اجرای صحیح و دقیق سیاست های دولت در روستاها و تعامل با دستگاههای اجرایی را به دهیاران  توصیه کرد.

در ادامه این جلسه خانم حکم آبادی بخشدار مرکزی آزادشهر  با اشاره بر نقش دهیاران در پیشبرد اهداف دولت در روستاها بر ضرورت آمادگی کامل برای زمینه‌سازی مشارکت مردم در انتخابات توسط آنان تاکید کرد.

ایشان همچنین با اشاره به  محل‌های اخذ رای در روستاها از دهیاران خواست تا همکاری لازم با اعضای شعب اخذ رأی ومجریان انتخابات در راستای آماده سازی شعب و رفع مسائل و مشکلات احتمالی اقدام کنند.

بخشدار مرکزی با اشاره به ممنوعیت در اختیار قراردادن امکانات و تجهیزات عمومی و دولتی برای کاندیدای انتخابات بر لزوم بی طرفی و عدم جانبداری دهیاران از کاندیدای خاصی در انتخابات تاکید کرد. 

 وی افزود: یک طرفداری کوچک می تواند فرد را به مراجع قضایی بکشاند.

در ادامه این جلسه دهیاران روستاهای بخش گزارشی از اقدامات انجام گرفته در روستاها ارائه داده و با بیان مشکلات و نواقص موجود در برگزاری انتخابات، خواستار تسریع در رفع این نواقص شدند.
 

فرماندار آزادشهر بر لزوم نقش‌آفرینی دهیاران در برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد

 

فرماندار آزادشهر بر لزوم نقش‌آفرینی دهیاران در برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد

 

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ