» » رعایت وحدت، اصل مورد تاکید برگزاری انتخابات در گلستان است

رعایت وحدت، اصل مورد تاکید برگزاری انتخابات در گلستان است

رعایت وحدت، اصل مورد تاکید برگزاری انتخابات در گلستان است

سیدعلی مهاجر در نشست کارگاه آموزشی هیات‌های اجرایی انتخابات در شرق استان گلستان در گنبدکاووس اظهارکرد: اولویت دولت حفظ سلامت انتخابات است و از تمام توان خود برای برگزاری این رویداد سیاسی در بهترین شرایط بهره خواهیم گرفت.
وی افزود: انتخابات یک کار تیمی و شبکه‌ای محسوب می‌شود و تمام تصمیمات در حوزه‌های مختلف از جمله تایید و یا عدم تایید صلاحیت داوطلبان بر اساس تصمیم جمعی است و ستاد انتخابات کشور از استان گلستان به واسطه داشتن کمترین حواشی بعد از اعلام احراز و عدم احراز صلاحیت‌ها تشکر کرد.
معاون استاندار گلستان بر رعایت اصل‌های حیطه بندی، رازداری و امانت‌داری از سوی هیات‌های اجرایی تاکید کرد و خطاب به حاضران در نشست گفت:‌ شما به عنوان اضلاع اصلی انتخابات باید مدیریت درستی بر روند برنامه‌ریزی، سازماندهی، بسیج امکانات و نظارت راهبری داشته باشید.
مهاجر با اشاره به اعلام راهبرد رسام در انتخابات بر اساس چهار اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت از سوی رهبر معظم انقلاب از یک سال مانده به برگزاری انتخابات، ادامه داد: هیات‌های اجرایی هم باید با رعایت اصل برنامه ریزی، تعیین شعبات اخذ رای را به آخرین فرصت آن یعنی ۲۹ آذر واگذار نکنند و از همین الان پیگیر موضوع و رعایت حساسیت‌های مرتبط باشند.
وی افزود: ماده ۱۳ قانون انتخابات دست هیات‌های اجرایی را بازگذاشته تا نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات مورد نیاز را از دستگاه‌ها بگیرند و انتظار می‌روند چیدمان شعبات انتخابات امسال بهتر از دوره‌های قبلی باشد.
معاون استاندار گلستان گفت: همه باید دست در دست هم دهیم تا انتخابات ۱۱ اسفندماه در سلامت کامل و با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رای برگزار شود.
بهمنی نژاد رییس هییت اجرایی انتخابات گلستان در این دوره آموزشی اظهار داشت : برگزاری انتخابات موجب نیرومندی نظام اسلامی است و  این آموزشها بر اساس اصل ۶۲ قانون انتخابات برای اموزش هیئت های اجرایی برگزار میشود.

رعایت وحدت، اصل مورد تاکید برگزاری انتخابات در گلستان است


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها / حوزه انتخابیه گنبدکاووس
  • چاپ