» » جلسه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 جلسه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد

چهارمین جلسه پشتیبانی کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر به ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی و مسُول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛کوهستانی مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان در نشست کمیته پشتیبانی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این کمیته در تامین نیروی انسانی، وسیله نقلیه مناسب و تجهیزات و ملزومات شعب اخذ رأی، با نگاه منصفانه در تامین امکانات مورد نیاز در امر برگزاری انتخابات شهرستان همراهی کند.
وی بر مشارکت کلیه دستگاه‌هایی اجرایی در امر برگزاری باشکوه انتخابات تاکید و تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم، وسائل و ملزومات مورد نیاز در حدود وسع و توان از سوی کمیته پشتیبانی انتخابات فراهم شود.
معاون فرماندار خواستار برنامه ریزی و فراهم سازی بموقع مقدمات و تمهیدات لازم، بکارگیری نیروهای انسانی متعهد و بسترسازی برای انتخابات با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات شد.
رئیس کمیته پشتیبانی در پایان گفت: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و مدیریت شایسته بتوانیم همچون گذشته در انجام ماموریت ها موفق باشیم.


جلسه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


 


 

 

بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها / حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر
  • چاپ