» » مشارکت در سطح گلستان همواره از میانگین کشوری بالاتر بوده است
رئیس ستاد انتخابات کشور در نشست با فرمانداران، معاونین سیاسی فرمانداران و بخشداران استان گلستان؛

مشارکت در سطح گلستان همواره از میانگین کشوری بالاتر بوده است

مشارکت در سطح گلستان همواره از میانگین کشوری بالاتر بوده است

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: هر انتخاباتی نسبت به انتخابات های گذشته به دلیل تشدید دشمنی ها برای مقابله با پیشرفت ایران، حساس‌تر است و باید توجه داشته که مشارکت قوی و حداکثری موجب تقویت کشور می شود. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر محمد تقی شاهچراغی معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور امروز شنبه 16 دی در نشست با فرمانداران، معاونین سیاسی فرمانداران و بخشداران استان گلستان با حضور استاندار و معاونین استاندار ، تصریح کرد: اجرای دقیق قانون و مجموع اقدامات عوامل اجرایی انتخابات در مشارکت و تسهیل در روند رای گیری تاثیرگذار است و به همین دلیل توجه به نیازمندی‌های اجرایی شعب به عنوان نقطه کانونی حضور مردم در انتخابات اهمیت ویژه ای دارد.
وی افزود: شناسایی مراکز جمعیتی و حضور مردم و انتخابات شعب سیار بسیار مهم است که در برنامه ریزی های فرمانداران و بخشداران باید مورد توجه قرار گیرد.
دکتر شاهچراغی یادآور شد: خوشبختانه استان گلستان در موضوع انتخابات آمادگی لازم را دارم و مجموعه اقدامات ستاد انتخابات استان مطلوب بوده و پیش بینی های لازم برای برگزاری یک انتخابات منظم و خوب دیده شده است. 
وی ادامه داد: توجه به اقتضائات استانی و مدل مشارکت هر منطقه و شهرستان در مسئله انتخابات بسیار پراهمیت است.
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به مشارکت خوب مردم گلستان در انتخابات ها ، گفت: خوشبختانه گلستان جزو استان هایی است که در انتخابات های پیشین همواره مشارکتی بیش از میانگین کشور داشته است و امیدواریم با همراهی همه دلسوزان استان در این دوره شاهد مشارکت خوب مردم در انتخابات باشیم.
دکتر شاهچراغی خاطر نشان کرد: خدمت به مردم و حل مسائل و دغدغه های مردم همواره میزان مشارکت را ارتقا می بخشد و رشد خدمت رسانی و پیشرفت استان در دولت سیزدهم نوید برگزاری یک انتخابات پرشور در 11 اسفند را می دهد.
وی گفت: همه احزاب و گروه های سیاسی و اجتماعی در انتخابات پیش رو نقش آفرین هستند و تلاش دولت هم بر همین موضوع بوده تا با فعالیت همه نخبگان و جریانات سیاسی در مسیر قانون، زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم نماید.
لازم به ذکر است در این جلسه سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان، فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه، روسای کمیته ها گزارشی از اقدامات، پیشنهادات، دغدغه ها و مشکلات را با رئیس ستاد انتخابات کشور در میان گذاشتند.

مشارکت در سطح گلستان همواره از میانگین کشوری بالاتر بوده است

 

مشارکت در سطح گلستان همواره از میانگین کشوری بالاتر بوده است



بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ