» » آمادگی هیات بازرسی انتخابات شهرستان جهت دریافت گزارشات تخلفات انتخاباتی کاندیداها

آمادگی هیات بازرسی انتخابات شهرستان جهت دریافت گزارشات تخلفات انتخاباتی کاندیداها

آمادگی هیات بازرسی انتخابات شهرستان جهت دریافت گزارشات تخلفات انتخاباتی کاندیداها

حامد عجم رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر با بیان این خبر گفت: هیات بازرسی انتخابات آماده رسیدگی و پیشگیری از هرنوع تخلفات انتخاباتی کاندیدا خواهد بود.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر؛ حامد عجم بخشدار مرکزی و رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان آزادشهر اظهار کرد: مجریان انتخابات می‌بایست با کسب آموزش‌های لازم در زمان اجرای انتخابات در صورت بروز هرگونه مشکل، تصمیمات مناسبی در زمینه رفع آن اتخاذ کنند تا در روز انتخابات روند اخذ رأی از مردم به خوبی صورت پذیرد.
عجم افزود: خوشبختانه تمهیدات لازم از سوی دست اندرکاران پیش بینی شده تا مشکلی برای حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی به وجود نیاید.
وی خاطر نشان کرد: پیشگیری از بروز تخلفات، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و پیگیری جرایم انتخاباتی از جمله اهداف و وظایف هیئت بازرسی انتخابات می‌باشد.
رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان آزادشهر در پایان از آمادگی کامل این هیئت برای کنترل و بازرسی جریان انتخابات و رسیدگی به موقع و مناسب به گزارشات تخلفات احتمالی خبر داد.
وی گفت:عوامل اجرايی و نظارت و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان با وحدت ، همدلی و برنامه ريزی مطلوب در تلاشند تا زمينه حضور حداكثری مردم در انتخابات ششمین مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمين دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شود.
همشهریان عزیز می‌توانند گزارشات و تخلفات احتمالی صورت گرفته توسط نامزدهای انتخاباتی را به شماره تماس 09113796438 از طریق تماس ، پیامک و اپلیکیشن ایتا ارسال نمایند.

 


 

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ