» » آمادگی فضاهای شهری برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی
فرماندار گرگان خبر داد:

آمادگی فضاهای شهری برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

آمادگی فضاهای شهری برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

فرماندار گرگان گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های کشور در امر انتخابات چارچوب قوانین و مقررات تبلیغات انتخابات اخذ شده و در این ارتباط، امکان استفاده از این امکانات برای همه نامزدها به صورت برابر و با اخذ وجه فراهم شده است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گرگان، پنج شنبه ۲۶ بهمن، جلسه هم اندیشی راهکارهای مشارکت حداکثری انتخابات با حضور اسماعیل نادری، فرماندار شهرستان گرگان،الهام متین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهدی جرجانی دبیر و جانشین ستاد انتخابات شهرستان، حجت یزدوئی معاون عمرانی فرمانداری، سکینه مسگر مدیر روابط عمومی شهرداری گرگان   برگزار شد.
اسماعیل نادری، با اشاره به روند انتخابات در حوزه انتخابیه گرگان، بر نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و خواستار اهتمام ویژه و هر چه بیشتر این قشر در اطلاع رسانی موضوعات انتخابات به مردم شد.
وی افزود: رسانه ابزار مهمی برای امید آفرینی در جامعه است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.
رئیس هیات اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان، با بیان اینکه برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم برای آماده سازی فضاهای شهری جهت تبليغات انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي و زمینه‌ سازی برای مشارکت حداکثری مردم انجام شده است تصریح کرد: تدارکات لازم برای آماده سازي و نصب سازه موقت تبليغاتي در نقاط مختلف از معابر پر تردد شهري جهت بهره برداري نامزدها براي الصاق پوستر دیده شده است.
فرماندار گرگان افزود: همچنین سالن‌ها و محل‌های اجتماعی در نقاط مختلف شهر پیش‌بینی شده تا نامزدهای علاقه‌مند به گفتگوی مستقیم با مردم، از این امکان بهره‌مند شوند
گفتنی است: در این جلسه الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و همچنین سکینه مسگر مدیر روابط عمومی شهرداری گرگان نیز مطالبی را پیرامون هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری انتخابات با شکوه ارائه کردند.

آمادگی فضاهای شهری برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

 



بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ