» » نتیجه رای‌گیری در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا اعلام شد

نتیجه رای‌گیری در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا اعلام شد

نتیجه رای‌گیری در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا اعلام شد

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرگان نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا را اعلام کرد. 

 

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان گرگان، اسماعیل نادری ضمن قدردانی از مردم شریف حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا برای حضور در پای صندوق‌های رای اظهارکرد: حماسه ۱۱ اسفند تبلوری از عزت، غرور و  ولایت‌پذیری مردم ایران اسلامی بوده و به همگان نشان داد که این مردم استوارتر از همیشه پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند. 
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرگان با اشاره به پایان شمارش آرای ماخوذه از 383 شعبه این حوزه انتخابیه گفت: تعداد کل تعرفه های مصرف شده ۲۲۰۹۸۸ تعرفه و کل آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه ۲۲۰۳۵۰ رای بود که پس از شمارش آرا « رمضانعلی سنگدوینی» ۵۴۸۴۳ رای و « عبدالغفور امان‌زاده» ۵۱۵۸۲ رای را کسب کردند. 
وی افزود: همچنین « منصور خمری» حائز ۴۷۸۱۳ رای شد و « ابوذر فردوسی» ۲۱۸۹۱ رای، « غلامرضا منتظری» ۱۹۹۴۵ رای و « صاحب حجتی» با ۱۹۵۳۲ رای، حائز بالاترین تعداد آرا شدند. 
نادری ضمن تبریک به منتخبان مردم تصریح کرد: با وجود همه هجمه‌ها و تلاش‌های دشمنان برای پایین آمدن مشارکت در انتخابات اما این مردم با حضور خود حماسه دیگری خلق کردند و اکنون نوبت مسئولان به‌ویژه نمایندگان است که تلاش مضاعفی برای حل مشکلات مردم داشته باشند و گره‌های زندگی آنان را باز کنند.
 

بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها
  • چاپ