» » پیام دعوت فرماندار بندرترکمن جهت شرکت در انتخابات

پیام دعوت فرماندار بندرترکمن جهت شرکت در انتخابات

  • Like
  • 0

  عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن طی پیامی از مردم شریف و فهیم شهرستان جهت شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:
"بسمه تعالی
مردم شریف شهرستان ترکمن
با سلام به ارواح طیبه شهداء و امام شهدا، مردم سربلند ایران اسلامی در آستانه انتخاباتی دیگر قرار دارند. مردم شریف نیک می دانند حضور در پای صندوق های رأی همانند حضور رزمندگان در میدان های جنگ در استحکام پایه های نظام اسلامی اهمیت دارد. لذا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، با حضور یکپارچه در پای صندوق های رای به هر یک از کاندیداهای مورد وثوق خود در مدیریت چهارساله آینده ایران در ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ایفای نقش نمائید لذا ضمن سپاس بیکران از حضور حماسی شما در پای صندوق های رأی روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 به موارد زیر عنایت فرمائید:
1.جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و انجام عادی اخذ رأی، حضورتان از ابتدای صبح برنامه ریزی فرمائید تا انتهای روز گرفتار صف های طولانی نشوید. بی شک ازدحام جمعیت با توجه به تمام الکترونیکی بودن انتخابات شورای اسلامی شهر بندر ترکمن ممکن است موجب بروز مشکلاتی شود.
2.آماده نمودن کد (شماره) کاندیداهای موردنظر قبل از حضور در شعب توصیه می گردد. ضمنا به همراه داشتن افراد مورد اعتماد در کنار افراد مسن و کم سواد کیفیت رای گیری را بالا می برد.
عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن"
 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ