» » سومین جلسه کمیته امحاء انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد

سومین جلسه کمیته امحاء انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد

  • Like
  • 0

سومین جلسه کمیته امحاء انتخابات شهرستان آزادشهر برگزار شد

سومین جلسه کمیته امحاء انتخابات شهرستان آزادشهر با حضور قاضوی معاون فرماندار و کلیه اعضاء در محل سالن اجنماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کميته اطلاع رساني، سید غللامرضا قاضوی در جلسه کميته امحاء تبليغات غير مجاز در انتخابات گفت: کانديداها و طرفداران آنها بايد به قانون پايبند باشند و مواردی را که به آنها تذکر داده مي شود رعايت کنند.

معاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر با بیان این که ضرورت دارد جهت الصاق تصاویر نامزدهای انتخاباتی محل های مناسبی توسط شهرداری در نظر گرفته شود ، گفت : کمیته امحاء به منظور جلوگیری از آلودگی معابر عمومی ، نسبت به پاکسازی و جمع آوری تصاویر الصاق شده در خارج از محل های تعیین شده و هرگونه تخلف انتخاباتی اقدام می نماید.

در این جلسه بر پیگیری و فعالیت کمیته امحاء با حضور نمایندگان شهرداری ها و نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر تأکید شد و مقرر شد در بخش مرکزی آزادشهر نیز بخشداری ها با هماهنگی شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران و دهداران فعالیت خود را ادامه دهند.

هم چنین در پایان این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت و تشکیل کمیته امحای شهرستان آزادشهر موضوعات و مسایل این کمیته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ