» » ناظرین باید ضمن حفظ آرامش موارد نظارتی را اعمال کنند
فرماندار بندرگز :

ناظرین باید ضمن حفظ آرامش موارد نظارتی را اعمال کنند

  • Like
  • 0

ناظرین باید ضمن حفظ آرامش موارد نظارتی را اعمال کنند

 جلسه آموزشی توجیهی ناظران شوراهای اسلامی شهر و روستا در شعب اخذ رای شهرستان بندرگز برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان، علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه با تقدیر و تشکر از فعالیت شبانه روزی و مضاعف هیاتهای نظارت شوراها به جهت بررسی صلاحیت نامزدها درخصوص اهمیت و جایگاه انتخابات اظهارداشت : انتخابات یکی از نمادهای دموکراسی در کشور و اجرای بهینه آن نشانه ای از حکومت مردم سالاری دینی است .

وی در خصوص اهمیت وجایگاه شوراها گفت : اهمیت انتخابات شوراها کمتر از انتخابات ریاست جمهوری نخواهد بود چراکه مردم در سراسر کشور با انتخاب افرادی به عنوان اعضای شورای شهر و روستا ، تمام امور خود را به دست آنها می سپارند ؛ پس با انتخاب افراد اصلح میتوان در توسعه ی کشور سهیم شد .

میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت : از زمانی که شوراها رسما کار خودشان را در دوره های قبل آغاز کردند ؛ رونق و توسعه در بخشهای مختلف جامعه بویژه در روستا را شاهد بوده ایم .

وی افزود : در شهرستان بندرگز در مجموع حدود 1500 نفر جزو عوامل برگزاری انتخابات ( اعم از هیات های بازرسی و نظارت ، اجرایی و پشتیبانی و ... ) مشغول فعالیت هستند و در جهت برگزاری انتخاباتی سالم مشارکت دارند .

رئیس ستاد برگزاری انتخابات در شهرستان بندرگز ، نظارت بر انتخابات را یکی از حساس ترین بخش ها دانست و تاکید کرد : ناظرین باید از توانایی و مهارت بالایی برخوردار باشند . وی از ناظرین خواست تا دقت کافی را در این امر داشته باشند و در پای صندوقهای رای موارد نظارتی را به دقت اعمال کنند.

فرماندار بندرگز در پایان توصیه کرد ناظرین محترم ضمن اینکه امورات را به صورت قانونی انجام می دهند بر حفظ آرامش انتخابات هم توجه داشته باشند .

 

ناظرین باید ضمن حفظ آرامش موارد نظارتی را اعمال کنند

 

ناظرین باید ضمن حفظ آرامش موارد نظارتی را اعمال کنند


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ