» » مسوولیت پذیری مردم موجب توسعه پایدار اجتماعی می شود
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کردکوی:

مسوولیت پذیری مردم موجب توسعه پایدار اجتماعی می شود

  • Like
  • 0

مسوولیت پذیری مردم موجب توسعه پایدار اجتماعی می شود

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کردکوی گفت: توسعه پایدار اجتماعی در سایه مسوولیت پذیری مردم آن جامعه ایجاد می شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کردکوی، مجتبی جمالی، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان همایش رأی اولی ها و شوراهای دانش آموزی با اشاره به نقش جوانان در روند توسعه و سازندگی کشور اظهار کرد: توسعه پایدار اجتماعی در سایه احساس مسوولیتی که مردم نسبت به وضعیت کشور خود دارند، ایجاد می شود.

وی با اشاره به بسترهایی که برای توسعه فعالیت های جوانان در شهرستان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودباوری، اراده و باور این مسئله که « خواستن، توانستن است»، در بین جوانان این شهرستان به بار نشسته است.

جمالی گفت: جوانان این شهرستان در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در سال های اخیر خوش درخشیده اند.

فرماندار با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در روز 29 اردیبهشت ماه تأکید کرد: یکی از بسترهای حضور اجتماعی و سیاسی جوانان در انتخابات بروز و ظهور پیدا می کند. جوانان می توانند در انتخابات سهم و اراده خود را در مدیریت شهری به دست بیاورند.

در ادامه این جلسه علی نصیبی، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری با اشاره به نقش جوانان در تعیین سرنوشت کشور خاطرنشان کرد: هرجا که موفقیتی در مدیریت کشور به دست آمده ردپایی از حضور موثر مردم به ویژه جوانان وجود دارد.

وی گفت: جوانان ما می دانند که با حضور فعال و تعیین کننده خود در انتخابات می توانند سهم شایسته ای در مدیریت کشور و شهر و دیار خود داشته باشند.

مسوولیت پذیری مردم موجب توسعه پایدار اجتماعی می شود

 


 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ