» » بازدید فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان آق قلا از شعب اخذ رای
در روز حماسه ملی و حضور پرشور مردم :

بازدید فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان آق قلا از شعب اخذ رای

  • Like
  • 0
بازدید فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان آق قلا از شعب اخذ رای

"امانگلدی ضمیر" فرماندار به همراه اعضای شورای تامین شهرستان آق قلا از شعب اخذ رای شهری بازدید کردند.

صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه، روز حماسه ملی و حضور پرشور مردم ، "امانگلدی ضمیر" فرماندار و رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، به همراه "داوود طبرسا" رئیس هیات بازرسی و اعضای شورای تامین از شعب اخذ رای در شهر آق قلا بازدید بعمل آوردند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در حاشیه این بازدید در گفتگو با واحد مرکزی خبر صدا و سیمای گلستان ، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان آق قلا در ساعات اولیه در پای صندوق های اخذ رای، گفت : براساس گزارشات دریافتی از شعبات اخذ رای ، تمامی شعبات از همان ساعات اولیه رای گیری شلوغ بوده و این نشان از درایت و بصیرت سیاسی مردم دارد و مردم ولایتمدار شهرستان آق قلا باری دیگر نشان دادند که گوش به فرمان منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری و بزرگان نظام مقدس اسلامی هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا اضافه کرد: اخذ رای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح با استقرار 113 صندوق ثابت و سیار و با همکاری 2200 نفر از عوامل اجرایی ، بازرسی و نظارت در شهرستان آق قلا آغاز شده است.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم، اظهار داشت: برنده واقعی انتخابات ، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران می باشند و حضور پرشور مردم در این رویداد ملی، استمرار و ثبات امنیت کشورعزیزمان را به دنبال خواهد داشت و نظام اسلامی را در مقابل توطئه ها دشمنان حفظ خواهد کرد. "ضمیر" در پایان سخنان ضمن اشاره به کسب رتبه برتر مشارکت مردم استان در انتخابات گذشته "خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی" اظهار امیدواری کرد باری دیگر مردم همیشه در صحنه شهرستان آق قلا با حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای حماسه سیاسی دیگری را رقم زنند.

[center]بازدید فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان آق قلا از شعب اخذ رای بازدید فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان آق قلا از شعب اخذ رای بازدید فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان آق قلا از شعب اخذ رای بازدید فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان آق قلا از شعب اخذ رای بازدید فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان آق قلا از شعب اخذ رای

بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ