» » مشارکت مردم در انتخابات با هر تفکری در جهت تقویت انقلاب اسلامی است
جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان:

مشارکت مردم در انتخابات با هر تفکری در جهت تقویت انقلاب اسلامی است

  • Like
  • 0
مشارکت مردم در انتخابات با هر تفکری در جهت تقویت انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کردکوی گفت: مشارکت مردم در انتخابات با هر تفکر، اندیشه و جناح سیاسی به طور قطع در جهت تقویت انقلاب اسلامی است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی، سرهنگ حسین کریمی اول، جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کردکوی اظهار کرد: به طور قطع حضور مردم در انتخابات با هر تفکر، اندیشه و جناح سیاسی در جهت تقویت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نشانه اعلام وفاداری آنان به آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا و هم چنین تبعیت از ولایت مطلقه فقیه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات رأی به جمهوری اسلامی است و حتما دشمنان و کسانی که به فکر این هستند تا انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کنند و در عرصه انتخابات این شکست را رقم بزنند و از فضای دوقطبی در جهت تضعیف ارزش ها و اصول انقلاب بهره گیری کنند، با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی شکست خواهند خورد.

کریمی اول تصریح کرد: همه ملت ایران به اصول و ارزش های انقلاب، ولایت فقیه و رهبری و خون شهدا اعتقاد دارند و در زمینه مشارکت حداکثری و ناامید کردن دشمنان نقش دارند.

وی ادامه داد: ما با حضور خود در پای صندوق های رأی وظیفه داریم مسیر انقلاب اسلامی را که با ایثارگری ها ملت عجین شده است، تداوم ببخشیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گفت: حدود چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و ما همچنان شاهد ایثارگری های فرزندان این ملت در جبهه مقاومت هستیم و شهدای مدافع حرم را تقدیم انقلاب اسلامی می کنیم.

وی تأکید کرد: نقش همه ما در انتخابات در این شرایط حساس کمتر از حضور در جبهه مقاومت نیست. اگر نمی توانیم در جبهه مقاومت حضور پیدا کنیم امروز این فرصت را داریم که با حضور در پای صندوق های رأی مسیر اعتلای انقلاب را تداوم ببخشیم.


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها-آرشیو
  • چاپ