» » صیانت از آراء مردم، مهمترین وظیفه مجریان و برگزار کنندگان انتخابات است
فرماندار در هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا:

صیانت از آراء مردم، مهمترین وظیفه مجریان و برگزار کنندگان انتخابات است

  • Like
  • 0

صیانت از آراء مردم، مهمترین وظیفه مجریان و برگزار کنندگان انتخابات است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: آرای مردم، حق الناس بوده و صیانت از آن، مهمترین وظیفه مجریان و برگزار کنندگان انتخابات است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، صبح امروز دوشنبه 29 ام مهر ماه، هفتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست"امیر شیر توماج"فرماندار و با حضور روسای هیات های بازرسی و نظارت،مسئولین کمیته ها و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو کمیته های تخصصی ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

"امیر شیر توماج"در این جلسه ضمن اشاره به رویداد سیاسی مهم امسال و برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،گفت:عرصه انتخابات برای نظام مقدس اسلامی و ملت همواره بسیار مهم و تعیین کننده است.آرای مردم حق الناس است و صیانت از آن،مهم ترین وظیفه عوامل برگزاری انتخابات است.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به قانون 59 انتخابات،افزود:مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی حق ندارند در ساعات اداری،له یا علیه نامزدهای انتخابات فعالیت داشته باشند،براساس قانون انتخابات،استفاده از ادوات و ماشین آلات سازمان ها برای کاندیداها ممنوع بوده و با خاطیان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس ستاد انتخابات بر قانون دانی و قانونمندی عوامل برگزار کننده این رویداد تاکید داشت و خاطر نشان کرد:انتخابات ناموس وزارت کشور است و برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و اعضای ستاد انتخابات شهرستان موظف هستتند همه ماموریت ها و وظایف خود را اعم از پشتیبانی،امور حقوقی،فناوری اطلاعات،اطلاع رسانی و نظارت را با محوریت قانون در کل فرایند انتخابات به نحو مطلوب انجام دهند.

"توماج"ضمن تاکید بر قانومندی و اهمیت سلامت انتخابات،در خاتمه سخنان تصریح کرد:فراهم نمودن زمینه مشارکت حداکثری مردم و رعایت قانون در انتخابات،مد نظر مسئولان نظام و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است و با همدلی و هماهنگی هیات های اجرایی،بازرسی و نظارت،در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه،شفاف و قانونمند در شهرستان آق قلا تلاش خواهیم کرد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور،روز جمعه دوم اسفند ماه در حوزه انتخابیه شهرستانهای گرگان و آق قلا برگزار خواهد شد.

 

صیانت از آراء مردم، مهمترین وظیفه مجریان و برگزار کنندگان انتخابات است


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ