» » اصل مهم در انتخابات مشارکت حداکثری مردم است
فرماندار شهرستان بندرترکمن در جلسه شورای اداری شهرستان:

اصل مهم در انتخابات مشارکت حداکثری مردم است

  • Like
  • 0

اصل مهم در انتخابات مشارکت حداکثری مردم است

 فرماندار شهرستان بندرترکمن در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: مهم نیست چه کسی از صندوق انتخابات پیروز بیرون می آید مهم این است که مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه صفر و رحلت پیامبر اکرم در خصوص اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: کسانی که از روی بی تفاوتی یا بی‌حوصلگی در انتخابات شرکت نمی کنند باید از ارزش جایگاه خود برای خود و تاثیرگذاری آن در کلان مملکت آگاه شوند.
وی در مورد مسئله اعتماد سازی اظهار کرد: برخی افراد قبل از انتخابات مواردی از جمله مهندسی انتخابات یا تقلب یا از پیش تعیین شده بودن را مطرح می‌کنند اما خروجی رای صندوق‌ها این ادعاها را باطل کرده و آن چه تعیین کننده است  رای مردم است و در این راستا تاکید کرد همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی کمک کنند افراد واجد شرایط در انتخابات به نحوی پرشوری مشارکت کنند.
 هیوه چی در ادامه با تاکید بر مسئله رضایتمندی مردم اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های اقتصادی صورت گرفته از سوی استکبار جهانی، مشکلات معیشتی در میان مردم ایجاد شده است که البته با برنامه های دولت تدبیر و امید ثبات اقتصادی در کشور حاکم شده است و مشکلات معیشتی امروز هزینه‌های مبارزه با استکبار است چرا که اگر بخواهیم با آمریکا و باطل مبارزه کنیم هزینه‌های آن را نیز باید پرداخت کنیم.
 وی افزود: آخرین تیر دشمن موضوع کاهش مشارکت در انتخابات است تا از این طریق مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند لذا مدیران با هوشیاری و هوشمندی با ارائه خدمت بی منت برای مردم سعی در آگاه سازی اعتماد سازی و جلب رضایت مندی مردم داشته باشند و در حل مشکلات آنها کوشا باشند.
 رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به موضوع برگزاری اجلاسیه سراسری نماز به میزبانی استان گلستان تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی از طریق برنامه های مختلف از جمله برگزاری نمازهای جماعت در ادارات و مدارس در راستای فرهنگ سازی مبانی اسلامی تلاش کنند.
 وی افزود: اگر ما بتوانیم در راستای نماز و نماز خواندن فرهنگ سازی درستی انجام دهیم فرزندان خود را در برابر آسیب‌های اجتماعی مسلح می کنیم و تاکید کرد نماز و رعایت مسائل دینی و پیشگیری کننده از آسیب‌های اجتماعی است.
 هیوه چی با اشاره به اهمیت کارت هوشمند ملی در انتخابات جاری برای رای دادن، تاکید کرد: همه دستگاه های اداری دریافت خدمات خود را منوط به ارائه کارت ملی هوشمند و شناسنامه های جدید کنند.
 فرماندار با اشاره به اینکه افق طرح های توسعه آینده شهرستان را با نگاه به توسعه آشوراده باید ببینیم، بر حمایت از سرمایه گذاران به نحو مطلوب از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد.
 وی افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در حوزه روستاها چنانچه مراسم یا برنامه‌ای بخواهند اجرا و برگزار کنند برای مدیریت همه جانبه با بخشداران تابع هماهنگی لازم را انجام دهند.
 همچنین فرماندار با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در شهرستان ترکمن در مهر ماه جاری از نیروی انتظامی و دست اندرکاران حوزه نظم و امنیت و همچنین اداره ورزش و جوانان در این راستا تقدیر و تشکر کرد.
وی در پایان با اشاره به شروع به کار استخر سرپوشیده شهر بندرترکمن ابراز امیدواری کرد سایر پروژه های بر زمین مانده را نیز به همت مسئولین در دهه فجر امسال افتتاح و از سال ۹۹ پروژه های جدیدی در شهرستان تعریف کنیم.


اصل مهم در انتخابات مشارکت حداکثری مردم است

 

اصل مهم در انتخابات مشارکت حداکثری مردم است

 

اصل مهم در انتخابات مشارکت حداکثری مردم است

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ