» » همه تجهیزات و امکانات ارتباطی شهرستان در خدمت ستاد انتخابات خواهد قرار می گیرد
در جلسه مشترک کمیته فناوری ستاد انتخابات استان و فرمانداری آزادشهر بیان شد؛

همه تجهیزات و امکانات ارتباطی شهرستان در خدمت ستاد انتخابات خواهد قرار می گیرد

  • Like
  • 0

همه تجهیزات و امکانات ارتباطی شهرستان در خدمت ستاد انتخابات خواهد قرار می گیرد

 معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان آزادشهر گفت: طبق ماده 11 قانون انتخابات همه امکانات مادی و انسانی و تجهیزاتی مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و رقابتی در خدمت ستاد انتخابات خواهد بود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حمیدرضا ملک حسینی صبح امروز چهارشنبه 8 آبان ماه، در جلسه مشترک کمیته فناوری ستاد انتخابات استان با فرمانداری آزادشهر که با حضور مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری برگزار شد افزود: کمیته فناوری اطلاعات به عنوان فنی ترین و تخصصی ترین کمیته برگزاری ستاد انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همه امکانات و ظرفیت های شهرستان در خدمت ستاد انتخابات و این کمیته قرار گیرد.
ملک حسینی تصریح کرد: به منظور برگزاری الکترونیکی برخی از امورات انتخابات باید ترميم خطوط ارتباطي شعب اخذ راي با جديت انجام شود.
وی افزود: بررسي و تمهيد برقراري خطوط تلفن ثابت و همراه در شعب اخذ راي در جلسات كميته فناوري با حضور روساي ادارات برق و مخابرات انجام شود.
ملک حسینی خاطر نشان کرد: محل استقرار كاربران رايانه با همكاري نماينده فرماندار و هيات نظارت به صورت درست جانمايي شود.
معاون فرماندار با تشریح اهمیت برگزاری کلاس های آموزشی برای همه عوامل دخیل در برگزاری انتخابات گفت: برگزاري جلسات منظم در حوزه كميته آموزش ستاد انتخابات براي همه عوامل حوزه هاي اجرايي و بازرسي انتخابات الزامي است.
در ادامه فاطمه کاویانی مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری و رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان ضمن تشکر از برگزاری جلسه و با تشریح مسئولیت های اعضای کمیته فناوری گفت: همه تجهيزات و امكانات مورد نياز در روز برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای اعم از سيستم هاي كامپيوتر، لپ تاپ و GSM مودم ها به روزآوري و چكاپ كامل شود.
در ادامه این جلسه بخشداران مرکزی و چشمه ساران و برخی از روسای ادارات عضو کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گزارشی از روند اقدامات انجام شده و نیازمندی های موجود را بیان نمودند.
 

همه تجهیزات و امکانات ارتباطی شهرستان در خدمت ستاد انتخابات خواهد قرار می گیرد


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ