» » آغاز ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مینودشت

آغاز ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مینودشت

  • Like
  • 0

آغاز ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مینودشت

فرایند ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه شهرستان مینودشت در ساختمان فرمانداری مینودشت آغاز شد .

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی شهرستان مینودشت فرایند ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مینودشت داوطلبان از امروز به مدت 7 روز از ساعت 8 صبح تا ساعت 6 عصر می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به فرمانداری مراجعه نمایند .

سیدرضا طباطبایی فرماندار محترم در محل ثبت نام داوطلبان حوزه انتخابیه اظهار داشت : خدا را شاکریم که حسب دستور وزیر محترم کشور ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرستان مانیز آغاز می شود .

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان باید مدارک لازم را به همراه داشته باشند .

طباطبایی در ادامه افزود : داوطلبان به مدت 7 روز برای ثبت نام فرصت دارند وی با تصریح این مطلب که مجلس شورای اسلامی جایگاه مهمی در جامعه دارد و قانون گذاری و نظارت بر قوانین باید به نحو شایسته انجام شود و مردم باید تلاش کنند که مجلسی با کیفیت داشته باشیم و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای که تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد و در این شرایط ویژه می باشد این حضور در روند حل مشکلات خواهد داشت .

وی در پایان مباحث شان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای هیات اجرایی – هیات نظارت – هیات بازرسی که در اجرای انتخابات نظارت دقیق دارند به حفظ و صیانت از آرای مردم تاکید نموده تا شاهد برگزاری انتخابات سالم باشیم .


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ