» » افزایش ثبت نام داوطلبان نشان از برگزاری انتخاباتی گسترده در استان دارد
استاندار گلستان در بازدید از دبیرخانه اجرایی انتخابات گنبد کاووس:

افزایش ثبت نام داوطلبان نشان از برگزاری انتخاباتی گسترده در استان دارد

  • Like
  • 0

افزایش ثبت نام داوطلبان نشان از برگزاری انتخاباتی گسترده در استان دارد

استاندار گلستان با اشاره به افزایش ثبت نام داوطلبان برای انتخابات پیش رو اظهار کرد: آمار ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بیشتر از دوره قبل بوده و این افزایش، نشان از برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده در دوم اسفند امسال دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان , دکتر هادی حق‌شناس عصر شنبه ۱۶ آذر  در حاشیه بازدید از دبیرخانه اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه گنبدکاووس تصریح کرد: تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس همچون دوره های قبل در استان است.
وی افزود: فعلا بدون توجه به فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان توسط هیات‌های اجرایی و نظارت، رقابت برای هر کرسی نمایندگی مجلس در این استان بین ۴۵ نفر است.
استاندار گلستان ادامه داد: بدون تردید باید منتظر پایان مهلت ثبت نام و نیز بررسی صلاحیت داوطلبان ثبت‌نامی توسط هیات‌های اجرایی و نظارت در استان بود تا در نهایت مشخص شود به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در گلستان چند داوطلب باهم به رقابت خواهند پرداخت.
دکتر حق‌شناس گفت: بر اساس آمار ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا الان به نظر می‌رسد آمار ثبت‌نام‌ها گویای انتخاباتی پرشور و گسترده در دوم اسفند امسال است و امیدواریم مردم گلستان همچون دوره‌های گذشته انتخابات که مشارکت بالای ۷۰ درصدی داشتند، در این دوره نیز مشارکت خوب و چشمگیری داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: فقط در حوزه انتخابیه گنبدکاووس تا الان آمار ثبت‌نام کنندگان نسبت به دوره قبل یعنی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۳۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.
استان گلستان با ۶ حوزه انتخابیه اصلی، ۷ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که دو نفر از حوزه گرگان و آق قلا ، یک نفر از رامیان و آزادشهر، یک نفر از علی آباد، یک نفر از کردکوی، بندرترکمن و بندرگز، یک نفر از گنبدکاووس و یک نفر از مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

 

افزایش ثبت نام داوطلبان نشان از برگزاری انتخاباتی گسترده در استان دارد

 

افزایش ثبت نام داوطلبان نشان از برگزاری انتخاباتی گسترده در استان دارد


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ