» » شناسنامه شعب اخذ رای توسط کمیته فن آوری و اطلاعات، تدوین شود
فرماندار در بیست و یکمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا تاکید کرد:

شناسنامه شعب اخذ رای توسط کمیته فن آوری و اطلاعات، تدوین شود

  • Like
  • 0

شناسنامه شعب اخذ رای توسط کمیته فن آوری و اطلاعات، تدوین شود

فرماندار شهرستان آق قلا بر تدوین شناسنامه شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امیر شیر توماج"در بیست و یکمین جلسه ستاد که صبح امروز چهارشنبه 27 ام آذر ماه برگزار شد، از آغاز آموزش نمایندگان فرماندار و اعضای هیات اجرایی در هفته آتی خبر داد و از کمیته اطلاع رسانی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست در هفته سوم دی ماه، نشست با اصحاب رسانه و مدیران فضای مجازی در خصوص مشارکت حداکثری برگزار نماید.

فرماندار شهرستان آق قلا از مدیران شبکه های زیر ساخت برق و مخابرات خواست،نیازسنجی شعبات اخذ رای و کمبودهای محل برگزاری انتخابات در سطح شهرها و روستاها را به هیات اجرایی اعلام نموده و اقدامات لازم و هماهنگی با ادارات کل استانی در خصوص تامین اقلام مورد نیاز را انجام دهند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان آق قلا ضمن تاکید بر قانون خوانی و مطالعه قوانین،خواستار همکاری همه جانبه با بخشدار وشمگیر در خصوص برگزاری شکوهمند انتخابات پیش رو شد.

وی ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری با موضوع گام دوم انقلاب و مشارکت حداکثری در انتخابات از برگزاری همایش رای اولی ها،اصناف و بازاریان،بانوان،تولیدکنندگان و کارآفرینان،علماء و روحانیون و اقوام و قومیت ها در راستای حضور پرشور و مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در شهرستان آق قلا خبر داد.

"توماج"در خاتمه سخنان از مسئولین کمیته های حاضر در جلسه خواست،نسبت به برقراری کشیک انتخابات اقدام نموده و کمیته اطلاع رسانی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص مستند سازی و تدوین کتابچه انتخابات اقدام نماید.

شناسنامه شعب اخذ رای توسط کمیته فن آوری و اطلاعات، تدوین شود

 


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ