» » سلامت انتخابات و حضور پرشور و رقابتی خط قرمز همه عوامل برگزاری انتخابات در آزادشهر می باشد
فرماندار آزادشهر؛

سلامت انتخابات و حضور پرشور و رقابتی خط قرمز همه عوامل برگزاری انتخابات در آزادشهر می باشد

  • Like
  • 0

سلامت انتخابات و حضور پرشور و رقابتی خط قرمز همه عوامل برگزاری انتخابات در آزادشهر می باشد

 فرماندار آزادشهر گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده در منطقه حضور پرشور و حماسی مردم در صحنه انتخابات تایید سیاست های کلی نظام و اعلام انزجار از اقدامات انجام شده دنیای استکبار است که این مهم در کنار سلامت انتخابات خط قرمز همه عوامل دخیل در برگزاری انتخابات می باشد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی صبح امروز یکشنبه 15 دیماه، در نشست با اصحاب رسانه در ارتباط با انتخابات گفت: رسانه های به عنوان چشم بینا، گوش شنوا و بازوان توانمند مسئولین اجرایی انتخابات باشند و سعی کنند هر گونه اتفاقات مهم در حوزه های مختلف مردمی را در اسرع وقت به هیات های 3 گانه انتخابات ارائه نمایند.
فرماندار و رییس حوزه انتخابیه و هیات اجرایی در ادامه خاطر نشان کرد: 65 صندوق در شهر آزادشهر و بخش مرکزی و 23 صندوق در بخش چشمه ساران آرای مردم شریف شهرستان را اخذ می کنند که از این تعداد 3 صندوق به عنوان صندوق سیار انتخاب شده اند.
حسینی در ادامه افزود: تا به امروز تعامل بسیار خوبی بین هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی اتفاق افتاده است که امیدواریم با رعایت مر قانون و حفظ تعامل و همدلی موجود بتوانیم انتخاباتی در طراز انقلاب اسلامی برگزار نماییم.
در ادامه این نسیت خبرنگاران و اصحاب رسانه سوالات و نکته نظارت خود را بیان نمودند و فرماندار، آدینه رییس ستاد انتخابات و احمدی دبیر هیات بازرسی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
در انتهای این برنامه خبرنگاران با حضور در اتاق هیات بازرسی و رسیدگی به شکایات انتخابات ضمن بازدید از دفتر بازرسی و آشنایی با اقدامات انجام گرفته، با دبیر و اعضای هیات و مسئولان دبیرخانه هیات بازرسی گفتگو کردند.
 

سلامت انتخابات و حضور پرشور و رقابتی خط قرمز همه عوامل برگزاری انتخابات در آزادشهر می باشد


بازگشت


موضوع : اخبار ستاد انتخابات شهرستان ها - آرشیو 98
  • چاپ